Başlangıç > Sadullah Ergin, tbmm > >SAYIN BURHAN İŞCAN..

>SAYIN BURHAN İŞCAN..

>

SAYIN BURHAN İŞCAN

Beni bağışlayın ancak yazacaklarımın ne size veya ne de bir başka arkadaşımıza yakın veya uzak olmakla alakası yok, aksine bağımsız tamamen kişisel ve vicdani gözlemlerimdir.. Ne sizi tanırım, ne bir başkasını.. Hatta herkesten önce sizinle iyi bir diyalog başlatmış idik.. Karşılıklı yazılarla mücadelemize katkı sağlamaya çalıştık..

Darılsan da kızsan da bunları başta kendimi ve hepimizi ilgilendiren hayati bir konu olduğu için yazmalıyım..

O sıralar size karşı saygı ölçüsü dışına da çıkarak karşı çıkan bazı arkadaşların mesajlarına bir kaç kez cevap ta yazdım.. Sizin ‘avukatınız’ olmakla suçlandım, hatta hakarete maruz kaldım..

Daha sonraları yazılarınızda normali zorlayan, herkese her konuda laf yetiştiren açıldıkça tartışmaların daha da açılıp saçılmasına sizde büyük bir istek ve çaba gördüm.. Öyle ki son olarak bir de baktım ki benimle de (size hiçbir saygısız ifadem olmadan) biraz da saygılı olmayı zorlayan ifadelerle polemiğe girdiniz..

Diyelim ki, Cüneyt haksız,
Diyelim ki, Emre haksız,
Diyelim ki, Erkan haksız,
Diyelim ki, Av Ofluoğlu haksız,
Diyelim ki, Av. Erim haksız,
Diyelim ki, Admin, Özgür, Su Tav haksız,
Diyelim ki, Dernek haksız,
Ve diyelim ki Ben Murat YALÇIN haksızım..

YAHU SİZ HALA HAKLI MISINIZ?

YAPMAYIN, BEN BU ARKADAŞLARI SOKAKTA GEÇİŞSEK, RESTORANDA KARŞILASSAK TANIMAM
AMA HEPSİ ŞİDDETLE SANA KARŞILAR..
HAKSIZ YÖNLERİ OLABİLİR AMA
GENEL OLARAK HAKLILAR..

BAKINIZ 13 EKİM ANKARA TBMM ZİYARETİ KONUSUNDA SÜPRİZ BİR ŞEY SÖYLİYEYİM; O ZİYARETTE AHMET İYİMAYA‘NIN ODASINDA BİRLİKTE İDİK.. SİZ BENİM FARKIMDA BİLE OLMADINIZ..
ARAMIZDA MASA, TOKLAŞACAK KADAR KARŞI KARŞIYA İDİK..
TOPLANTI SONA ERDİĞİNDE KORİDORDA TANIŞMAK İÇİN SENİ SORDUĞUMDA HERKES AYRILIP GİTTİĞİNİ SÖYLEDİ..

TOPLANTIYI YANSITTIĞIN YAZIN AŞAĞIDA.. PSİKOLOJİSİNİ KENDİNE GÖRE VE SANKİ EN ETKİLİ OLANI SENMİŞSİN GİBİ YANSITMIŞSIN..

KESİNLİKLE DOĞRU DEĞİL..
İYİMAYA SENİ BİZLERDEN NE EKSİK, NE DE FAZLA DİKKATE ALMIŞ FİLAN DEĞİLDİ.. HATTA OLDUKÇA SESSİZ İDİN.. KİMSENİN KİMSEYİ ENGELLEDİĞİ FİLAN DA YOKTU.. BUNU NEDEN YAPIYORSUN Kİ..

SONRA SUÇUN OLUŞMASINDA KASIT UNSURUNU SORAN BENDİM ONU BİLE BİR YAZINDA JENARDİYİ KASDEDEREK genç arkadaş sordu diye yazdın..

BİR DE ADALET BAKANI SADULLAH ERGİN’LE GÖRÜŞTÜM, ALİ BABACAN‘LADA RANDEVUM VAR GÖRÜŞECEĞİM TADINDA YAZDIN, BAZI ARKADAŞLAR OLAĞAN DIŞI HİSLERE KAPILDI..

OYSA ADALET BAKANI SADULLAH ERGİN İSTANBULDAYDI..
ALİ BABACAN İLE İSE DEĞİL SEN, PARTİSİNİN MİLLETVEKİLİ DAHİ GÖRÜŞEMİYOR..

YAZDIKLARIN YALAN DESEM KIRICI OLUR, DOĞRU DEĞİLDİ DİYE YAZAYIM.. YOK ARKADAŞIM BU KADARINI NE KENDİNE NE DE BİZLERE YAPMAYA HAKKIN YOK..

(Kanaatim şudur; şayet Türkiye ‘kaliteli bir hukuk devleti’ olma yolunda ise bu yasa bizlere rağmen lehimize çıkacaktır.. Bu itibarla yarın ben şunu yaptım ben bunu yaptım diyenlerin hepsi sonucu kolay tahmin edilen bir şey için, benim katkım oldu da böyle oldu filan demesin….)

SAYGILARIMLA
MURAT YALÇIN

İlgili yazılar: http://www.cekmagdurlari.com/2009/10/bir-milyon-kisi-cek-magduru-oldu.html

Reklamlar
  1. 19/10/2009, 11:16

    >Sayın Burhan İŞCANa cevap vermeye gerek yok. Zira Ruh sağlığının yerinde olmadığı kanaatindeyim.Şimdiye kadar göstermiş olduğu tutum ve davranışlar tamamen bu durumu kanıtlar yönde.Bu hususta ciddiyim.Bir doktora görünmesindefayda var.KAYAMEN

  2. 18/01/2010, 17:07

    >MİÇO CEZAEVİNDE YATIPTA TAHAUT EDİPTE CIKAMAYAN ARKADASLARIN EŞLERİ DOSTLARI EVRAKLARI NI KOŞTURSUN. YOKSA EVRAKLAR YOK EDILIYOR BENIM GEÇ ÇIKAMIMIN SEBEBİDE ODUR.ALACAKLARI AVUKATLARI PİSLİK YAPIYOR.ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: