Başlangıç > çek, çek kanunu, çek yasası, mahkeme > >Vekaletle çek imzalama beraat kararı

>Vekaletle çek imzalama beraat kararı

>Vekalet yoluyla karşılıksız çek imzalamaya beraat kararları yavaş yavaş verilmeye başladı, aşağıdakine benzer bir karar daha önce sitede yer almıştı, Mahkemeler şu an için gerçek kişiler yani şahıs çeklerine vekaleten atılmış imzalara beraat veriyor, Önümüzdeki günlerde Tüzel kişiliklere yani şirketler adına vekaleten çeklere atılan imzalarada yavaş yavaş beraat kararları gelmeye başlayacaktır..

T.C.
MANİSA
1. ASLİYE CEZA MAHKEMESİ
EK KARAR
HAKİM : S. U.
KATİP : Ö. B.
DAVACI : K.H.
SUÇ : Karşılıksız Çek Keşide Etme
SUÇ TARİHİ : 21/07/2008
ASIL KARAR TARİHİ :14/04/2009
EK KARAR TARİHİ : 29/12/2009

Hükümlü A.V. mahkememizin 14/04/2009 tarih 2008/.. Esas 2009/.. karar sayılı ilamı ile vekil olarak  temsilen karşılıksız çek keşide etmek suçundan 2 yıl hapis cezasına hüküm giymişken 5941 Sayılı Çek Yasası’nın yürürlüğe girmesi ve Yeni Çek Kanunu gerçek kişinin vekaletle veya temsil ile çek keşide etme hususunu 5/3 fıkrası ile yasakladığından hükümlü hakkındaki dosyanın yeniden ele alınması gerektiği anlaşılmakla dosya incelendi,
GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ:
Yukarıda açıklanan nedenle;
5941 Sayılı Çek Yasası 20/12/2009 tarihli 27438 sayılı resmi gazetede yayınlanmış olduğundan, 3167 Sayılı Çek Yasası’nda  vekalet ve temsil ile gerçek kişinin bir diğer gerçek kişinin hesabından çek keşide etmesinin mümkün olmasına rağmen 5941 Sayılı Çek Kanunu 5/3 fıkrasında ise çek hesabı sahibi gerçek kişi, kendisi adına çek düzenlemek üzere bir başkasını temsilci veya vekil olarak tayin edemez, gerçek kişinin temsilcisi veya vekili olarak çek düzenlenmesi halinde bu çekten dolayı hukuki ve cezai sorumluluk çek hesabı sahibine aittir hükmü getirdiğinden yukarıda ismi yazılı hükümlünün eylemi suç olmaktan çıkarılmakla Cumhuriyet Savcısının aynı yöndeki mütalaası doğrultusunda dosya üzerinde yapılan inceleme ile aşağıdaki şekilde hüküm kurulmuştur.
H Ü K Ü M : Yukarıda açıklanan nedenlerle.
Hükümlü A.V. nin atılı vekâleten ile karşılıksız çek keşide etme suçundan devam eden İNFAZININ DURDURULMASINA.
Bu kararın derhal gereği için Manisa Cumhuriyet Başsavcılığı İnfaz Bürosuna gönderilmesine.
Mahkememiz dosyası re’sen ele alınarak 2008/…. esas 2009/….. karar sayılı hükmün bütün sonuçlarıyla birlikte ortadan kaldırılması için gereğinin yapılmasına.
Dair, tebliğ tarihinden itibaren 7 gün içinde mahkememize verilecek bir dilekçe ile veya zabıt katibine yapılan beyanın tutanağa geçirilmesi yolu ile CMK.nun 267, 268, 231/12 maddeleri gereği Ağır Ceza Mahkemesine itiraz yolu açık olmak üzere iddia makamının mütalaasına uygun alenen ve usulen karar verildi.29/12/2009
Katip Hakim 32277

  1. 06/01/2010, 01:20

    >kapitalist vampirlerin zülümlerine ayak diremeye devam arkadaşlar.. hayatım anlamsız zülümlere insanları temel haklarından hürriyetlerinden mahrum eden maymun taklitçilerine ötekileştiren aşağılayan halden anlamayan egoist zavallılara bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyen yılancı yalancı uyurgezer uyanıklara hayret etmekle geçti..1 senedir çeklerle uğraşıyorum çekten borçtan hapis yatmak hele bide faiziyle yatmak ebucehillerin sistemidir.. anlaşılan ebucehiller hala yaşıyor..mücadeleye devam..

  2. 06/01/2010, 01:20

    >2007 de vadesinden önce yazdırılan çeklerimin tutuklama karaları doğrumu bunları tahahütname olmadan düşürtebilirmiyim

  3. 06/01/2010, 01:25

    >değerli arkadaşlardaha öncede dikkat çekmeye çalışmıştım….3167 sayılıkanuna göre verilen cezalar…TCK nun 52. maddesine aykırı olarak verildiği zaten aşikar…fakat önemli bir aykırılık gözden kaçıyor diye düşünüyorum….tekrar kopyalayacağım TCK 52/3 sizde değerlendirin üstünde tartışalım…Adlî para cezası MADDE 52. – (1) Adlî para cezası, beş günden az ve kanunda aksine hüküm bulunmayan hâllerde yediyüzotuz günden fazla olmamak üzere belirlenen tam gün sayısının, bir gün karşılığı olarak takdir edilen miktar ile çarpılması suretiyle hesaplanan meblağın hükümlü tarafından Devlet Hazinesine ödenmesinden ibarettir.(2) En az yirmi ve en fazla yüz Türk Lirası olan bir gün karşılığı adlî para cezasının miktarı, kişinin ekonomik ve diğer şahsî hâlleri göz önünde bulundurularak takdir edilir. (3) Kararda, adlî para cezasının belirlenmesinde esas alınan tam gün sayısı ile bir gün karşılığı olarak takdir edilen miktar ayrı ayrı gösterilir. (4) Hâkim, ekonomik ve şahsî hâllerini göz önünde bulundurarak, kişiye adlî para cezasını ödemesi için hükmün kesinleşme tarihinden itibaren bir yıldan fazla olmamak üzere mehil verebileceği gibi, bu cezanın belirli taksitler hâlinde ödenmesine de karar verebilir. Taksit süresi iki yılı geçemez ve taksit miktarı dörtten az olamaz. Kararda, taksitlerden birinin zamanında ödenmemesi hâlinde geri kalan kısmın tamamının tahsil edileceği ve ödenmeyen adlî para cezasının hapse çevrileceği belirtilir. özellikle 3.fıkraya dikkat etmek lazım…3167 ye göre verilen kararlarda sadece çek bedeli kadar miktar yazıyor…ve adli para cezası veriliyor…bu ceza 3 fıkrada olduğu gibi güne çevrilmiyor…ve infaz savcılığında 100 lira üzerinden hapise çevriliyor…ve ceza infaz ediliyor…yani 3.fıkrada söylendiği gibi kararda gün ve hapis belirlenmiyor…bunu hakim 2. fıkrada .(2) En az yirmi ve en fazla yüz Türk Lirası olan bir gün karşılığı adlî para cezasının miktarı, kişinin ekonomik ve diğer şahsî hâlleri göz önünde bulundurularak takdir edilir..belirlemesi gerekiyor…peki direk kararlar para olarak çıktığına göre bu günlük 100 lirayı infaz savcılığımı belirliyor….savcılığın böyle bir yetkisi olmadığı kanaatindeyim…hakimin kararda yazmadığı bir gün miktarı ile nasıl insanlar hapiste yatıyor…ve bunun adı adli para cezası oluyor…yorumlarınızı bekliyorum…my way

  4. 06/01/2010, 01:34

    >arkadaşlar öğlen eşimin dosyalarını araştırmak için bilgi istsmiştim ama gerek kalmadı çünkü eşim tahliye oldu gece 11 de aradı

  5. 06/01/2010, 03:21

    >ADAMLAR ALISMIS HAPSE ATMAYA KENDI ARALARINDADA BIRLIK YAPMISLAR 100 TL UZERINDEN. ACABA ARALARINDAN KAC TANESI ACIP CEK KANUNU GEREKCESIYLE BERABER OKUDU COK MERAK EDIYORUM.HAZIRA ALISMISLAR BASKA HAKIMLERIN VERDIGI KARAR ORNEKLERINE BAKIP KARAR VERMEYE.YAW BU MEMLEKET ZATEN BU YUZDEN BU HALE GELMEDIMI HEP AYNI EZBERCI ZIHNIYET HIC KAFA CALISTIRMA YOK.INSALLAH ANAYASA MAHKEMESI BASKANI DA FIKIR DEGISTIRMEMISTIR. `SOZLESMEDEN DOGAN SORUMLULUKTAN DOLAYI HAPIS CEZASI OLAMAZ DEMISTI ONCEKI KARARDA` BU SEFER GORECEGIZ BAKALIM

  6. 06/01/2010, 08:28

    >ARKADAŞLAR DEĞERLİ BİR MİLLETVEKİLİMİZLE GÖRÜŞTÜM ADLİYELERDE VE C.EVLERİNDE ŞU AN YAPILAN HAKSIZLIKLARI ANLATTIM KENDİSİDE BU KONUDA DUYUMLAR ALDIKLARINI SÖYLEDİ BU GÜN YADA YARI MECLİSTE BU KONUYLA İLGİLİ ÖNERGE VERECEK BİLGİLERİNİZE. İZ.ER..

  7. 06/01/2010, 10:44

    >Arkadaşlar aşağıdaki metni 105-106-ve de 107 deki belirtilen ve de http://www.bianet.org/bianet/toplum/119240-acayip-konu-oteki-ceza-hukuku sitesinde yayınlanan makalesi sebebiyle makalenin yazarı olan Avukat Fikret İKİZ'e teşekkür amaçlı mail ile attım isteyen arkadaşlarda bu ve buna benzer maillerini atarlarsa sanırım benzeri yazı yada yorumlar çoğalır. Yazarın mail adresi sitede de belirtildiği üzere (ilkiz@mail.koc.net) Sayın Fikret İlkiz;Blogumuza yorum yapan bir arkadaşımız sayesinde sizin bianet adlı siteye yazmış bulunduğunuz Acayip Konu: Öteki Ceza Hukuku başlıklı makalenizi okumuş bulunmaktayım. Bu makalede ben ve benim gibi mağdur olanlar hakkında yazmış bulunduğunuz yorumlara benimde şahsi olarak katıldığımı belirtir, bu konuya parmak basarak dile getirmenizden dolayı size teşekkür etmeyi bir borç bildiğimi belirtirim. Bu ve buna benzer konularda vaktiniz olduğu sürece bizim blogumuza da konuk olursanız ayrıca mutluluk duyarız.Saygılarımla,ÇEK MAĞDURLARIwww.cekmagdurlari.com

  8. 06/01/2010, 10:46

    >Arkadaşlar Sayın Başbakan Erdoğan'ın Emeklilere zam müjdesi açıklamasını yaparken ağzından dökülen cümlelerin bir özeti aşağıdadır. Buradan da herkes bizim neden mağdur olduğumzu neden Amerika'da vatandaşların haklarının, eşitliğin, insan haklarının ne kadar önde geldiğini hiçbir özel güçlü lobinin halkın gücünün önünde olamadığının ciddi bir göstergesi, bizim ülkemizde tabi bankalar batmaz rekor karlar açıklarlar nassıl olsa onların yerine halk batırılıyor. İşte başbakanın sözleri " Dikkat ediniz krizin başladığı günden itibaren sadece ABD’de 158 banka battı. Bizdeyse tek bir banka bile batmadı.-Neden? Çünkü 7 yıldır bir finans sitemi inşa etmek için mücadele verdik. Ciddi bir zorluk da yaşamadık.- 2001 krizinde bu ülkede tam 21 banka fona devredildi. Kimlerin iktidarı döneminde olduğunu biliyorsunuz. Bu bankaların zararı benim milletimin cebinden çıktı. Bankaların patronları değil, milletim ödedi. 2008’de daha büyük bir kriz yaşandı, Türkiye’de hiçbir banka batmadı. Niye? Takip mekanizması var, disiplin var.- 21 banka batarken iktidarda MHP, DSP, ANAP vardı. Çok başarılıydınız da 5 yıl iktidarda kalmanız gerekirken 3.5 yılın sonunda niçin kaçıp gittiniz? Çünkü sizin işiniz değil bu yapamazsınız. "

  9. 06/01/2010, 10:47

    >bu da baştan bu yana basın kanadında haklı davamıza destek olduğu hepimiz tarafından bilinen Sayın Fatih ALTAYLI'nın 04/OCAK/2010 da Haberturk Gazetesinde yayınlanan yazısı ( hani Türkiye'de global kriz teğet geçmişti ya) :))04.01.2010 08:23BEN size söyleyeyim. Bu durum hayra alamet değil.Bir toplum bu kadar tepkisiz, bu kadar hareketsiz, bu kadar suskun olduysa ortada ciddi bir sorun var demektir.Memlekette son 1 yıldır olanlara bakıyorum.Yargı bölünüyor, yıpratılıyor.İktidarın hoşuna gitmeyen yargı "Hâkim diktatörlüğü" oluyor, iktidarın hoşuna giden yargı "Bağımsız".Türkiye bölünüyor, yıpratılıyor.Dağdan karşılama töreni ile inen terörist "kahraman" ilan ediliyor, suçunu dahi öğrenemeyen profesörler "terörist".Dün ağlayıp zırlayıp "ezilen" olduğunu söyleyen, bugün artık "ezen".Memlekete demokrasi geliyor diye bir tarafını yırtanlar, Tekel işçilerinin yediği sopayı, gazı da demokrasi diye yutturuyorlar.Haksızlığın, yolsuzluğun, eş dost kollamanın bini bir para.Ülkenin yönü çevrildi diyorlar. Keşke o olsa. Ülkenin yönü belirsiz.Ama kimsede ses yok. Kimse gıkını çıkarmıyor.Geçenlerde eski bir siyasetçi ile karşılaştım."Bu halk böyledir" dedi. "Ucu cebine dokunmadığı zaman hiçbir şeyi umursamaz. Gıkını çıkarmaz. Ama cebine dokununca kıyamet kopar. Yarın öyle bir zam furyası başlasın bak nasıl kıyamet kopuyor."O da oldu işte.Yılbaşından bir gün önce her şeye zam geldi.Hem de ne zaman.O müptezel şarkı gibi.Enfyasyon 5, zamlar 25.Dünyanın en pahalı benzini mazotu artık dünyanın en pahalısından bile daha pahalı.Ama memleketimin vatandaşında hâlâ ses yok.Ses değil, tık yok.Diyorum ya bu durum hayra alamet değil.Ya millet öldü farkında değiliz ya da başka bir durum var.Yakında çıkar kokusu.

  10. can
    06/01/2010, 11:17

    >Sayın My way; Site yönetiminde Cüneyt bey ve de Emre beyde benim mail adresim ve de msn adresim var sakıncası yoksa sende beni eklersen yapmış bulunduğun tespitler ile ilgili müsait oldukça fikir alışverişi yapabiliriz.

  11. 06/01/2010, 12:07

    >44 milyara yakın 2007 yılına odenmemıs ceklerım bulunmakta ulasabıldıgım teblıgatlar neticesınde talimat dosyalarına ıfademı vermek uzere huzurda bulunup ıfademı vekilsiz olarak beyanda bulundum sehir dısında acılmıs oldugundan davaların seyırını dava sonuclarını ulasamadım ve tebligatlar ulaşmadı tum dosyalrım ınfaz kalemınde ne yapmalıyım avukatlar tamıyıle paracı olmuslar ve sahsım adımada guvenmıyorum bugun bır teblıgat ulastı gereceklı karar bır adet cekten aynı cek ınfaz kalemde odeme emirleri cıkartılmıs tum hepsıne cıkartılmıs neyapmalıyım gelirim sıfır avukatada verecek param yok yazdıklarıma cevap verırısenız sevınırım.

  12. 06/01/2010, 12:21

    >BU VEKALETEN ÇEK İMZALAYANLAR KURTULUYOR.BEN EŞİME VERDİĞİM VEKALETTEN DOLAYI MAĞDUR OLDUM.BEN ÇEK FALAN HİÇ BİRŞEY BİLMEM NASIL KULLANILDIĞI HAKKINDA HİÇ BİR BİLGİM YOK.AMA EŞİMİN BENDEN ALDIĞI VEKALETTEN DOLAYI ADIMA ALDIĞI VE KULLANDIĞI ÇEKLERDEN DOLAYI CEZALAR BANA ÇIKTI VE ÇOK MAĞDUR OLDUM.BENİM NE YAPMAM LAĞZIM LÜTFEN YARDIMCI OLUR MUSUNUZ?

  13. can
    06/01/2010, 13:20

    >Sayın My way; Site yönetiminde Cüneyt bey ve de Emre beyde benim mail adresim ve de msn adresim var sakıncası yoksa sende beni eklersen yapmış bulunduğun tespitler ile ilgili müsait oldukça fikir alışverişi yapabiliriz

  14. 06/01/2010, 13:42

    >ARKADAŞLAR SÖZDE İÇERDEKİLER DE ÇIKINCA KALABALIKLAŞIYORDUK….HANİ NERDE YORUM 3 GÜNDÜR SAYILARINDAKİ AZALMAYA DİKKAT ETTİNİZMİ..MALESEF BAŞLADIĞIMIZ YERE GERİ DÖNÜYORUZ GİBİME GELİR..:(( ZEKNAZ

  15. 06/01/2010, 13:59

    >SN 12 DE YAZANçeklerdeki imza size ait değilse mahkemelere yeniden yargılanma dilekçesi vereceksiniz.İ MZA tarafıma ait değildir diye. Önceki yasaya göre imza sahibi sorumluydu, Lehine olan kanun (3167) uygulanması halinde cezaların düşer. Ayrıca vekaleten imza bu kanunda yasaklandığı için vekilde ceza almaz. Tahminim bu işten cezasız kurtulursunuz.Yinede bu hususta uzman bir Hukukçuya danışınız.

  16. 06/01/2010, 14:04

    >11 ; sanırım her yeni açılan başlığa bunları yaqzmak zorundayız, sadece ptt ye gidip 1 tl karşılığında e-devlet şifresi alacaksın.www.turkiye.gov.tr ye girip butun davalarını göreceksin. yetmezse uyap sitesine girip sms ile dosyalarının infaz da olup olmadıgını ögreneceksin..YEK

  17. 06/01/2010, 14:06

    >tabi hepsi infazda olduguna eminsen kaçabildigin kadar kaçmaya bak, zamanı gelince buradaki arkadaslarımızla beraber verilen kararı uygularsın, sakın yakalanmadan taahhutname imzalama..ama yakalanmadan dosya numaralarını falan yanında taşı..

  18. 06/01/2010, 15:46

    >Konu:: kadina dayakben melek ban istipte yasiyom burdan bazi olaylari size yansitmak istiyorum. bizim burda kirsal kesimlarde bir koy var Kulazli burda bu koyde bazi cahil kisier yani amca cocuklari henuz 50 gunluk leusa olan bi kadina haince saldirip feci sekilde dovduler kocasiyle bereber 7 kisi saldirip dovmusler kadini hastanede tedavi goruyor basina dikis atilmis vucudunda feci yaralar,ezikler,morluklar yani kadina bakilacak gibi degil bunu haksiz yere yaptiklari haneye tecavuz etikleri ve kimsenin bunu yetkilinin kaile alamamasina sasiyorum nasil olurda bukadar bir aile madur olurda bundan butun sehrimizin haberi var ama hic kimse ilgilenmiyor madur olaan aile cok caresiz. ben henuz yasim 15 olmasina ramen bu olayi cok kiniyorum bunu da gaztenize bildirmek istiyorum

  19. 06/01/2010, 15:52

    >vekaleten imzaladığım çeklerden dolayı cezam çıkmıştı.yılbaşından önce yeni yasaya göre cezamın kalkmasını istemiştim.uyapta dosyalarım görunmuyor.duşmş olabilirmi.

  20. 06/01/2010, 15:52

    >SAYIN 15 DE YAZAN YORUMCU AYNI ŞEY BENİM BAŞIMDA BEN BANKANIN YERİNİ BİLE BİLMİYORUM SADECE ADIMA KURULAN LTD ŞTİ VAR ŞİMDİ KOCAM VEKALETEN İMZA ATTI DİYE KURTULUYOR CEZALAR BANA ÇIKIYOR BEN İMZA BENİM DEĞİL DİYE DAVA AÇARSAM KURTULURMUYUM LÜTFEN YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

  21. 06/01/2010, 16:13

    >19 da yazan arkadaş mahkemenizin düştüğünü iyi biliyormusunuz bir araştırın bakalım mutlaka mahkeme kararı vardır onu burda bizimle paylaşırsanız iyi olur

  22. 06/01/2010, 16:14

    >değerli arkadaşlar 5 dosyadan gbt'em vardı şu an kaçağım. bu gün avukatıma gbt lerime bakmasını istedim gbt lerin hepsinin silinmiş olduğunu yeni yasadan dolayı infazların durdurulmuş olduğunu içerdekilerin ise tahhüd le salı verildiklerini söylüyor konuyu teyid edecek veya bilgisi olan arkadaş varmı lütfen cevap

  23. 06/01/2010, 16:16

    >SAYIN 20 YEBu kanundan önceki kanunda cezaların şahsiliği prensibi uygulanıp ceza imza atana çıkıyordu. Ancak siz duruşmaları takip etmediğinizden ceza size çıkmış. Şimdi sizin yapacağınız size ceza çıkan mahkemeleri öğrenmek ve bu hususta imzanın size ait olmadığına dair aynı mahkemelere yeniden yargılanma istemiyle dilekçe vereceksiniz. Büyük bir ihtimalle cezanız düşer. Yeni kanuna göre kocanızda ceza almaz. Bu benim kanaatim. Ancak Türkiyede hakimler aynı konuda farklı kararlar verebilmektedir. Bu sebeple ters bir karar olursa davayı yargıtaya taşıyınız.

  24. 06/01/2010, 16:53

    >yanlışlık olmuş.dosyalarım duruyor.özur.

  25. 06/01/2010, 17:03

    >23 CEVABINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

  26. 06/01/2010, 18:59

    >Arkadaşlar bu site gün geçtikçe boşalıyormu yoksa banamı öyle geliyor.Galiba taahhütü veren yan gelip yatıyor.Arkadaşlar sayılı gün çabuk geçermişderler.Bir yıl sonunda yine çoğu hapse girecek çoğuda kaçak duruma düşecek.Bizler çözüm üretmeliyiz.Site yöneticileride bu duruma el koymalı ve toparlayıcı bilgiler ve haberler yazılmalı.Ama görüyorumki kimseden ses çıkmıyor.Galiba hükümetin istediği oldu.Çocuğun ağzına bir parmak bal sürüldü ve ağlaması kesildi.Saygılarımla. Serdengeçti….

  27. 06/01/2010, 19:03

    >KİMSE YOKMU NERDE BU MİLLET….

  28. 06/01/2010, 19:09

    >site yöentimi ve davamıza öncülük eden arkadaşlar neredesiniz?? Jenardi,Cüneyt, My Way, Hasan bey, diğerleri ses seda yok kesildi irtibatımız sorun mu var güçleneceğimiz yerde zayıflıyor muyuz????

  29. 06/01/2010, 19:11

    >çok sesizleşti zannedersem herkes hasret gideriyor veya işlemlerle uğraşıyor

  30. 06/01/2010, 19:14

    >26 DA YAZAN ARKADAŞ HAKLISIN ….BUGÜN YORUMDA GÖÇTÜ SİTE TOPU TOPU 27 TANE YORUM VAR 2 Sİ BANA AİT… DURUM KÖTÜYE GİDİYOR CÜNEYT BEY……..(BİLGİ ALIŞ VERİŞLERİDE BİTTİ)ZEKNAZ

  31. 06/01/2010, 19:21

    >SAYIN.SİTE ADMİNLERİ.VE MADUR ARKADAŞLAR. GBT.LER DÜŞMÜŞ…BİLGİSİ OLAN VARMI……GBT DOSYALAR ÇIKMIYO…..

  32. 06/01/2010, 19:23

    >valla aynen katılıyorum biz türk milleti azcık rahatladıkmı gevşiyoruz,arkadaşlar tepkimizi azaltırsak ve geri adım atıp yan gelip yatarsak 1 yıl sonra hepimiz içerdeyiz onun için lütfen aynı ciddiyette devam edelim haklı davamızdaTuncer

  33. 06/01/2010, 19:23

    >hükümet akıllı bunu böyle olacagı belliydi birde üstüne chp anayasa mahkemesine gitmesse o zaman görürüz güzel bir söz var tam bize göre:TÜRKÜN AKLI YA KAÇARKEN GELİRMİŞ YA SIÇARKEN1 sene sonra yine bagırmaya başlarız!

  34. 06/01/2010, 19:26

    >Arkadaşlar sesimiz çıkmazsa eskisinden beter olucaz,lütfen gevşemeyelim duyarlı olalım.Bu taahhütlerle %80 imiz ödeyemez,sonumuz yine cezaevi olur,ne yaptık deriz.

  35. 06/01/2010, 19:28

    >arkadaşlar cezaevinden çıkanlar namına söylüyorum insan sudan çıkmış balık gibi oluyor dışarıya alışmak az da olsa zaman alacak. Sami Kal ın vasi imzası ile ilgili yorumuna katılıyorum. inşallah içerdekiler tamamı ile çıkmadan savcılar bu işe uyanmaz, yoksa herşey silbaştan başlar.bence yapılacak en faydalı şey ak parti vekillerini(özellikle iyimaya ve sadullah ergin) arayıp yaptıkları "mükemmel" yasa yüzünden insanların taahhütte bulunmalarına rağmen hala cezaevlerinden çıkamadıklarını bildirmek. aslında yasada savcıya taahhüt verildikten sonra infazın durdurulmasına karar verilir diyor. burada bir emir kipi kullanılmış yani savcıya taahhüt verildiğinde mahkemenin aykırı bir karar verme olanağı olmadığından taahhüt verilme anından itibaren tahliye olunması gerektiğini düşünüyorum.

  36. 06/01/2010, 19:32

    >chp den bır haber varmı arkadaslar……..

  37. 06/01/2010, 19:37

    >değerli arkadaşlarsitedeki sessizlik yargıtay bir karar verir mi?ne zaman verir onu beklemekten…ayrıca ben kendi adıma kesinlikle son ana kadar taahhüt vermeyi düşünmüyorum…dayatma ile iş yapar bi karakter de değilim …hapiste olsam bende verirdim mecburen…ayrıca gemiyi ilk önce fareler terkeder derler…o tür bir farenin bizim içimizde olacağına da inanmıyorum….MÜCADELE DEVAM EDECEK…..my way

  38. 06/01/2010, 19:52

    >arkadaşlar internette gezerken esen plastik diye bir fabrikanın sahibinin sanayii odası yönetiminde olması nedeniyle boy boy gazetelerde beyanatlar veriyor karşılıksız çeklerle ilgili bu firmayla ilgili bir gazeteye telefon actım o makamda birnin beyanıtını nasıl bir bakanmış gibi verirsiniz dedim o sadece bir vatandaş bende bir vatandaşım yarın gelin benlede röpörtaj yapın nasıl çekimi ödeyemediğimi anlatıyım dedim tabii kibarca bizi salladılar ben şimdi defalarca yazdım bu ülkede tefeciler var bir para tefecileri diğeride mal tefecileri mal tefeciler nasıl yüzde yüz para kazanan kesim bunlarda kendi aralarında ikiye ayrılır biri ufak imalatçının beline vurarak çok ucuza malı alıp aldıkları malları uzun vadeyle satarlar bunlara toptancı esnaf olarak biliriz diğeri sanayii tefecileri ŞU GAZETELERDE YAZAN ESEN PLAS GİBİ bunlar palsik boru plastik kapı pencere yaparlar yaptıkları üründe kar marcı çok büyüktür hammadeleri plastiğin içine kalsit denen çakıl taşının tozunu koyorlar dolayısıyla imalatta çok kar ederler kar ettikleri içinde kendi meslaktaşları arasında rekabet ettikleri için ben daha çok satayım düşüncesiyle mallarını çok uzun vadeli satarlar almam diyen müşteriye zorla verirler ŞİMDİ BUNLARIN EN BÜYÜK DERTLERİ ÇOK UZUN VADEYE SATTIKLARI MALLARIN ÇEKLERİNİN ÖDENMESİ BU İŞİ NASIL YAPARLAR VERGİDEN MASRAF GÖSTERİP DÜŞTÜKLERİ BOL BOL GAZETELERDE REKLAM VEREREK VERDİKLERİ BU REKLAM SAYESİNDE BİR BAKANMIŞ GİBİ GAZETELERDE BEYANAT VEREREK KAMUOYUNU ETKİLERLER HATTA GAZETE OKUYAN HUKUKUMUZUN DEĞERLİ TEMSİLCİLERİ BUNLARI BİR ADAM ZANNEDERLER BİZLERİ BUNLARIN BEYANATLARI SAYESİNDE DOLANDIRICI OLARAK KABUL EDERLER HALBUKİSİ BU TÜR FİRMALARIN KÖKÜNE İNSEN NASIL BU HALE GELDİN DESEN ANCAK ŞÖYLE CEVAP VEREBİLİRLER SERVETİMİZİN İLK 10 MİLYON DOLARIMIZI NASIL KAZANDIĞIMIZI SORMAYIN ONDAN SONRASINI ANLATIYIM DERLER BİZ AÇLIKTAN ÖLÜRKEN ÇOCUKLARIMIZ AĞLARKEN BU BEYEFENDİNİN DEDİKODU SAYFALARINDA HEMEN HERGÜN RESMİ ÇIKAR TABİİ BİZİM ZAVALLI PARTİ TEMSİLCİLERİ EKONOMİK GERÇEKLERİ BİDİKLERİ HALDE GERÇEK MAĞDURLARI KORUYACAĞINA SAYILARI YÜZBİNİ GEÇMEYEN BU KESİMİ KORUR BUNLARIN BİR TANESİDE BUNLARA OY VERMEZ GERÇEK OY SAHİPLERİNİ UNUTAN İKTİDARLAR ŞUNU ARTIK UNUTMASIN İNSANLAR SON YILLARDA ARTIK HERŞEYDEN HABERLEŞME TEKNOLOJİSİ SAYESİNDE BİLGİ SAHİBİ OLUYOR İKİ MİLYON GİBİ ÇEK MAĞDURU İNSANLAR İLERKİ HAYATLARINDA BU TÜR MALZEMELERİ NERDEN ALACAĞINI HANGİ PARTİYE OY ATACAĞINI BU ĞÜNDEN KARAR VERECEKTİR SANIRIM.iz. er

  39. 06/01/2010, 20:13

    >arkadaşlar chpnin anayasa mahkemesine gitmesi için 40 gün var sanırım örnegin chp 10 şubatta anayasa mahkemesine gitti ben ben tahhüdü10 martta yapabilirmiyim? cevap verirseniz sevinirim

  40. 06/01/2010, 20:35

    >Arkadaşlar,dışarda olan hiçkimse tahhüt vermek için acele etmesin. 1 nisana kadar zaman var.Kimse bir yere gitmedi My way ında dediği gibi mücadele devam edecek. Adminlere o kadar yüklenmeyin. unutmayın onlarda insan kendilerine göre onlarında işleri var 24 saat site başında durup yorum kontrol edip bilgi yazmalarını beklemek insafsızlık değilmi. Ara ara küçün zaman boşlukları olacaktır buda normaldir. Her insanın yapacağı işler vardır hiçbir işi yoksa bile duş almak gibi wc. gibi uyumak gibi temel ihtiyaçları vardır.sakin olun. CHP Anayasa mahkemesine gidecek acele edilmemesinin nedeni içerdeki arkadaşların çıkmalarını beklemek çünkü bu yürüyen işlemlere sekte vurmamak için bekleniyor.saygılarM.K.

  41. 06/01/2010, 20:37

    >arkadaşlar bu siteyi takip edenler.bence burdaki sayımızı bilelim.herkes isim yazıp bir sayalım.birde herkes ümidini kesdi bence.bu iş bitti diye herkes derdine düştü.sayın site yön.bir başbakandan bir yargıtay başkanından randevu alamazmıyız.yine bence başbakana derdimizi anlatırsak bu iş çözülür.dönen dolaplardan belki haberi yoktur.olamazmı.çok sessiz kaldık.yakında sitedekiler kaybetmeye başlıcaz.bartınlı efden…

  42. 06/01/2010, 20:39

    >ben bu sitedeki tüm yazışmaları takip ediyorum.herkes ismini yazsın lütfen..BARTINLI EFDEN BURDAYIM…

  43. 06/01/2010, 20:56

    >KORKMAK FAYDALIDIR DAĞILMAMIZDAN KORKMAMIZ LAZIM KORKARSAK DİRİ DURURUZ HER KES HEM LEHİMİZE HEM ALEYHİMİZE OLAN HER ŞEYİ YAZSIN BENİM PLASTİKÇİNİN YAPTIĞI TERBİYESİZLİĞİ YAZDIĞIM GİBİ TABİİ SORULAR SORULUYOR VE CEVAPLARDA GENELDE ÇOĞUNA VERİLİYOR BAZILARIN BASİT GELEN SİTEMİZDEN AVKTLARDA YARARLANMAYA BAŞLADI ONLAR BİLE ADSIZ OLARAK SORU SORUYORMUŞ ONUN İÇİN HER KES NE BİLDİĞİ VARSA YAZSIN AMA SİTE KURUCULARI DOSLAR HAKİKATEN ÇOK MÜCADELE VERDİLER AMA 24 SAAT EKRAN KARŞISINDA DURCAK BİR ŞEY YOK YANİ BU İNSANLAR HİÇ BİR YERE ANLATAMADIĞIMIZ DERDİMİZİ ANLATACAK DERDİMİZE DERMAN BULACAK BİZE SAHNE HAZIRLADILAR BUYRUN SAHNE HEPİMİZİN İZ.ER

  44. 06/01/2010, 21:18

    >vekaleten çekten bugün kurtulan varmı varsa lütfen bizle paylaşırmı

  45. 06/01/2010, 21:29

    >arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar.bizim bütün davalarımız düştü yalnızca Bakırköy 12.Asliye de takıldı .temerrüt faizini hesaplatmamız isteniyor.çekin tutarı 7.550 YTLKeşide tarihi 25\12\2006 lütfen bilen birileri bize yardımcı olsun.Tek dosyadan 15 gündür boşyere yatıyor.Hakim temerüt faizi belirtilmesini istedi.Lütfen yardımcı olsunuz.İlginiz için teşekkürler

  46. 06/01/2010, 22:10

    >Arkdaşlar hepinize saygılarımı sunarım.bende sizler gibi çek maduruyum bütün yazılarınızı takipediyorum ve gönülden desdekliyorum.yanlız değilsiniz hepimiz birimiz için,birimiz hepimiz için. ANTALYALI CECE

  47. 06/01/2010, 22:20

    >arkadaşlar chp anayasa mahkemesine gitsede bizim 1 nisana kadar süremiz varmı?yoksa anayasa mahkemesine gittigi gün taahhüt süresi bitiyormu?cevap verirseniz sevinicem

  48. 06/01/2010, 22:27

    >metristen yeni tahliye olan arkadaşlar gbt düşümleri yapılmışmı yada düşüm için neler yapmalıyız lüten bilgi verin

  49. 06/01/2010, 23:00

    >uyap tan aldığım listede gözüken banka ismi olan ve…sulh ceza mahkemesi gözüken dosya nın konusu çek karnesini iade etmemek midir acaba

  50. 06/01/2010, 23:11

    >merhaba arkadaşlar,bende 1 dosyam için cezaevinde taahhüt vererek çıktım.Fakat önümde 2 dosya ve iki aranmam var taahhüt vermelimiyim yoksa nisana kadar beklemelimiyim.Yardımcı olursanız sevinirim.

  51. 06/01/2010, 23:15

    >Bakırköy kapalı kadın cezaevinde c2 koğusunda toplamda 6 çek suçlusuyduk ve 22 aralıktan bu yana sadece 2 kişi dışarı çıkabildik diğerleri taahhüt verdikleri halde hala içerideler bu nebiçim af ne biçim adalet biz çıktık bişey yapamıyoruz onlar çıkamıyorlar keşke bende çıkmasaydım.iş yok güç yok 1 sene sonra tekrar hapis korkusu nasıl adalet bu bizi duayn yokmu

  52. 06/01/2010, 23:17

    >VADESI GELMEYEN SIRA CEKLERIM YAZILDI. BU DURUMDA BERAT EDEBILIRMIYIM

  53. 06/01/2010, 23:20

    >merhaba arkadaşlar yazılarınızı 20 gündür takip ediyorum.Birçok konuda bilgi aldım.teşekkürler.sizlerle beraberim.MUĞLADAN RANA

  54. 06/01/2010, 23:21

    >Herkese iyi akşamlar; Sitede ciddi bir sessizlik var. İçerden çıkalı tam bir sene oldu. Zaman ne kadar çabuk geçiyor. Çıktığım zamandan beridir bu siteyi takip ediyorum. Bağımlılık yaptı:)Kaçak yaşamaktan bıktım. Toplamda 28 dosyam var. 1 tanesi kesinleşmiş. Oda 2001 yılına ait. Diğer dosyaları vekaleten imza attığım için sorun görmüyorum.2001 yılına ait dosyaya TAAHHÜT versem; taahhüdü yerine getiremediğim zaman ADLİ PARA CEZASINI yatırabilir miyim ? Bu konuda bilgisi olan arkadaş var mı ?

  55. 06/01/2010, 23:35

    >47 de yazan arkadaşım,taahhüt verme ve anayasa mahkemesine gitme rasında neden bağlantı kuruyorsunki. Yasa Anayasa mahkemesine gitsede gitmesede tahhüt için 1 nisana kadar zamanın var acele etme,saygılarM.K.

  56. 06/01/2010, 23:52

    >peki o zaman chp hapisten çıkmaları niye bekliyor?yasa onylanınca anayasa mahkemesine gitmeli degilmiydi?chp nin anayasa mahkemesine gitmeyi hapishaneden çıkmalarına baglamasını anlamıyorum ben yakalaması olan biriyim misal chp 10 şubatta anayasa mahkemesine gitti ben 10 martta taahhüt vermeye gittim kardeşim iş anayasa mahkemesine gitti anayasa mahkemesinde netice alınsın sende o zamana kadar hapishanede sonucu bekle derlermi diye rahatsız oluyorum benim yakalanmam var nisana kadar bekleyip zaman kazanmak istiyorum zaman kazanalım derken tireni kaçırmaktan çekindigim için soruyorum aptalca bir soru olduysa kusura bakmayın.

  57. 07/01/2010, 00:01

    >merhabalar bugun hurriyet ayse armandan asagı kopyaladım sizlere sevgi ve saygilar herkeseTwitter’daki Ayşe Arman sen misinCevap veriyorum: Değilim. Ama girdim baktım. Çek mağdurları bir kamuoyu oluşturmaya çalışıyor. İçlerinden biri de benim ismimi kullanıyor, bu işi haber yapayım diye. Önümüzdeki günlerde belki ben de topa girerim. Yoo hayır kızmadım, hatta yaratıcı buldum…

  58. 07/01/2010, 00:14

    >selam .45 numarada yazan arkadaşa cevap vermek istiyorum.kesinleşen hükümlerde 3167 sayılı yasanın 16/c maddesinde belirtilen ödeme şartlarına göre hesaplama yapılıyor büyük olasılıkla .bu maddede belirtilen bir kanun maddesi var 3095 sayılı yasada belirtilen temerrüt faizine göre gecikmeler hesaplanıyor .sanırım yıllık yüzde oniki temerrüt faizi ekleniyor. buna mürekkep faizi kesinlikle eklenmiyor yasa gereği.yani bileşik faiz yok .7550 tl çek bedelinin bu güne kadar olan faizi 3 yıl on iki gün yapıyor bunu üç yıl yüzde 36 temerrüt faizi yapar bu şekilde hesaplayın .buna yüzde 20 gecikme faizi ve yüzde 18 kdv eklenecek hesap bu şekilde büyük olasılıkla.bunu infaz büroları da hesaplar .çünkü seni hapis yatıran büro orası hesabı da onlar yapacak… saygılarımla…

  59. 07/01/2010, 00:21

    >DEĞERLİ ARKADAŞLAR; YASANIN ÇIKIŞINDAN BU GÜNE DEK, BİRÇOK BELİRSİZLİKLER OLDUĞUNDAN, BİLİNECEĞİ GİBİ; YASANIN UYGULANMASI İLE İLGİLİ KARMAŞA YAŞANDIĞINDAN, SİTEDE; BİRAZ SESSİZLİK OLMASINI BİRAZ DOĞAL KARŞILAMAMIZ LAZIMDIR DİYE DÜŞÜNMEKTEYİM. ŞU AN BİR GEÇİŞ DÖNEMİNDEYİZ. İÇERİDEN ÇIKAN ARKADAŞLARIMIZ; TEDİRGİNLER VE KENDİLERİNE GELMİŞ DEĞİLLER. CÜNEYT HOCAM'IN(Pirimiz) ve EMRE KARDEŞİMİN NE ÇOK YORGUN OLDUKLARINI TAHMİN BİLE EDEMİYORUM. KALDIKI; Y.C.G.K'DAN BİR KARAR ÇIKMASI HUSUSUNDA, HEPİMİZ BEKLENTİ İÇERİSİNDEYİZ. TAHLİYELERİN; ÇOK AĞIR YAPILDIĞI MALUMUNUZDUR. C.H.P. ANAYASA MAHKEMESİNE GİDECEĞİNİ BELİRTMİŞTİR; ANCAK VE ELBETTEKİ, HUKUKSAL OLARAK, YAPILMASI GEREKEN İŞLER VARDIR. SİTEMİZDE; YENİ YASA İLE İLGİLİ, YETERLİ SAYILABİLECEK; ÖRNEK KARARLAR, DİLEKÇE ÖRNEKLERİ VE AÇIKLAMALAR MEVCUTTUR. VE SANIRIMKİ; YETERLİ SAYILABİLECEK, DOĞRU CEVAPLARDA VERİLMİŞTİR. BEN ŞAHSEN; BU BİLGİ VE BELGELERİ ÇIKTI YAPTIM VE İNCELEDİM. BU HAFTA İÇERİSİNDE DE; ÇALIŞMAKTA OLDUĞUM ŞİRKETİN, YAŞLI VE TECRÜBELİ OLAN AVUKATIYLA BİR ARAYA GELİP, DURUM DEĞERLENDİRMESİ YAPACAĞIZ. DURUMA GÖRE; SİTEMİZE BİLGİ AMAÇLI AKTARIM YAPACAĞIM. YANİ; DEĞERLİ ARKADAŞLARIM, ÖYLE VEYA BÖYLE, ÖNEMSENECEK BİR YOL KATETTİK VE BİRAZ DAHA SABIR GÖSTERMELİYİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM. 3 NODA; AÇIKLAMA YAPAN SAYIN MY WAY KARDEŞİMİZİN TESBİTİ İNCELEMEYE DEĞER. BU DURUMUDA; BU HAFTA İÇERİSİNDE, BAHSETTİĞİM AVUKAT ABİMİZLE GÖRÜŞÜP, DURUM DEĞERLENDİRMESİ YAPACAĞIZ, BİLGİLERİNİZE. TÜM KATILIMCILARA, SAYGILARIMLA DERKEN, ALLAH'IN İZNİYLE; BU HAKLI OLAN DAVAMIZ HUSUNDA, GÜZEL GÜNLER ÇOK UZAKTA DEĞİL DİYE DÜŞÜNÜYORUM. Hasan(Barışçı)-Mersin

  60. 07/01/2010, 00:26

    >Bursadan esra ben peki 1 nisana kadar taahhüt vermezsek yakalanıp yine hapse atılırmıyız yoksa yakalamalar durdumu bilen varmı.Bu siteyi kuran ve emek verenlere çok teşekkürler.

  61. 07/01/2010, 00:30

    >45 numaradaki arkadaşım benim cezaevinden verdiğim taahhütümede temmerrüt faizi ile ilgili red gelmişti cezaevi savcısı buna itiraz ederek bunun hesaplamasını ne biz nede hükümlü yapamaz dedi geri bir yazı yazdı ve ben 28 aralıkta taahütle dışarı çıktım.Ama sanırım hakimler ve savcılarda bu konularda ne yapacaklarını bilemiyorlar ve dışarıda cezaevindeki mağdurlar için uğraşan biri yoksa çıkmak gerçekten çok zor.Benim kardeşim günlerce şişli adliyesinde uğraştı.

  62. 07/01/2010, 00:37

    >52 çek dosyaların hangi adliyelerde.merriaa

  63. 07/01/2010, 00:40

    >56 da yazan arkadaşım,içerdeki arkadaşların çıkış işlemleri zaten yavaş yürüyor. Yani uygulamada biraz ucu açıklık var. Erken Anayasa mahkemesine gidilmesi işlemlerin hepten yavaşlamasına hatta durmasına sebep olabilir kuşkusu var. beklemek bu yüzdendir. Senin zaman kazanma kavramınıda anlamış değilim. Yasa sana bir hak tanımış 1 nisana kadar tahhüt verme süren var. Kaçak olabilirsin yakalanmadığın sürece bir sorun yok. Allah göstermesin ama olaki yakalandın yakalandığında taahhüdü verirsin olur biter. Şimdide taahhüt versen 1 nisandada versen 1/3 için son ödeme tarihi belli acelen ne anlamıyorum sana bir zararı yokki. Yakalanmadan taahhüt vermek gerek diye bir kural yok taahhüdü gidip şimdide verebilirsin yakalandığın anda verebilirsin. fark şu olur. Bu yasa Anayasa mahkemesine gidince eğer anayasa mahkemesi yasayı iptal ederse yada yargıtay bir içtiğhat yayınlayıp bu işi sonlandırırsa bugünkü durumundan farklı olarak verdiğin taahhüt nedeniyle zor durumda kalabilirsin. Arkadaşlara beklemelerini söylememizdeki sebep bu. Süre var bu süreyi kullanın diyoruz. Yoksa insanları zor durumda bırakmak için bir sebebimiz yok. Bir yıldır burada bir mücadele veriliyor. yapılan her önerinin bir sebebi var. Zaman var zamanı kullanın. süre dolmadan bu işe bir çözüm getirilmezse gider taahüüdü verirsin değişen birşey olmaz. buunuda 1. nisanda değilde 25 martta yapabilirsin sorun olmaz.saygılarM.K.

  64. 07/01/2010, 00:42

    >60 noda yazan Esra Hn.,Taahhüt vermede süre 1 nisanda bitecek. o tarihe kadar bir çözüm olmazsa tabiki yakalananlar hapse gidecek. Ama zaman var kullanın. O tarihe kadar bir çözüm olmazsa 1.nisan gelmeden gidip taahhüt verirsiniz.saygılarM.K.

  65. 07/01/2010, 00:55

    >trt1 i izleyin….

  66. 07/01/2010, 00:56

    >yeni çek kanunundan ve gelişmelerden bahsedeceğiz dedi…programın adı HERKES İÇİN ADALET

  67. 07/01/2010, 01:06

    >12 Nolu mesaja cevapEski yasaya göre ceza çeke kim imza attıysa ona çıkar.Siz atmadıysanız ve bunu mahkemede söylerseniz ceza almazsınız.Bunu belirmemişseniz ve ceza kesinleşmiş ise biraz zor olmakla birlikte itiraz edip yeniden yargılama isteyebilirsiniz.Aynı olay benim başıma geldi 2007 yılında.Ceza yargıtayda onanmış olmasına rağmen mahkeme itirazımı kabul etti,yeniden yargılandım ve beraat ettim.

  68. 07/01/2010, 01:12

    >evet erkan bey aynı şekilde dosyalarım yargıtayda şu an.ve ben ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.çek nasıl kullanılır onu bile blmezken bi vekalet verdim neler geldi başıma…

  69. 07/01/2010, 01:34

    >68Anladığım kadarıyla davalara siz veya avukatınız girmedi.Yargıtaya imzanın size ait olmadığını bildirdiyseniz cezayı onamayacak mahkemeye yeniden gönderecektir.Mahkemede imzanın size ait olup olmadığını tespit edecek ve sizi beraat ettirecektir.Şukadarını söyleyim içiniz rahatlasın.Eski kanunda sadece çeke imza atan kişi ceza alabiliyor.Sizin yapmanız gereken sadece doğru adımları atmak.Benim başıma gelen olay sizinkinden daha kötüydü.Ben yakalandım.Bir gece nezarette yattım.Ertesi gün mahkeme itirazımızı kabul etti.Serbest kaldım.Yenide yargılandım.Beraat ettim.

  70. 07/01/2010, 01:38

    >Yani anlayacağınız sizin yeni kanunla işiniz yok.Eski kanuna göre suçsuzsunuz.

  71. 07/01/2010, 01:41

    >Kendi durumumu aktarırken hata yaptım düzeltiyorumBen hiçbir davaya girmedim.Gıyabımda yargılandım.Yargıtay süresinide geçirdim.Ceza kesinleşti.

  72. 07/01/2010, 01:46

    >Erkan bey mahkemelere bende girmedim ama ifadem alındı.ben bu konuyla ilgili herhangi bir bilgiye sahip olmayınca eşim ne dediyse onu söyledim.imza bana ait değil demedim.ama sonraki ifadelerimde imza bana ait değil dedim.imza örneği alındı incelendi ama ceza yine bana çıktı…

  73. 07/01/2010, 01:49

    >İmza örneği alındığında sonuç ne çıktı.İmzanın size ait olmadığı belirlenmedimi.

  74. 07/01/2010, 01:51

    >şu anda dosyalarım yargıtayda.onanıp gelecek diye korku içerisindeyim.şaşkınım,resmen tabiri caizse eşekden düşmüş gibiyim.size teşekkür ederim.bilgilendirdiğiniz için..

  75. 07/01/2010, 01:52

    >evet belirlendi ama yine ceza bana çıktı.karşı taraf alacaklı eşimden değil benden şikayetçi olmuş.mahkeme sadece savcılığa eşim hakkında suç duyurusunda bulundu…

  76. 07/01/2010, 01:55

    >ben 4 yıl önce iflas ettim kaçağım dosyalarım yeni yeni çıkıyo geçenlerde eşimin annesinin evine haciz kararı gelmiş biz zaten boşanma davası açmış eşim ayrıyız ona ve eşyalrına zarar gelirmi gerçi annesinde oturuyo hiçbir eşyamız kalmadı tesadüfen tel öğrendim yardım arkadaşlar

  77. 07/01/2010, 01:55

    >İmza incelemesi sonucunda imza size ait değilse ve ceza genede size sıktıysa yargıtay kararı bozacaktır.İmzanın size ait olmadığının tespit edilmiş olmasına rağmen ceza verildiyse mahkeme hata yapılmıştır.Ve bunu yargıtay düzeltecektir merak etmeyin.

  78. 07/01/2010, 01:59

    >inşallah düzeltir.teşekkürler yardımınız için:)))

  79. 07/01/2010, 02:02

    >76Kayınvalidenizin eviyle sizin ne alakanız var.Adresiniz orasımı gözüküyor.

  80. 07/01/2010, 02:03

    >78Rica ederim…

  81. 07/01/2010, 02:03

    >Sevgili Erkan,yaptğınız yazışmada bir terslik var. imza itirazı yaptıysa, imza örnekleri alındıysa, kriminal inceleme yapıldıysa ya imza ona aittir yada bir terslik vardır. çünkü incelemeden imzanın arkadaşa ait olmadığı belgelenmişse hiçbir mahkeme ona ceza vermez. Bu durumda konuyu daha iyi anlamak için eğer arkadaşta gerekçeli karar varsa onu yazsın bakalım. Yani bu işte bir terslik var. ya bilgi eksik ya anlatım. ikiside değilse hakim sarhoştur….çünkü tamam yargıda hata yapabilir ama u kadarda değil yani. saygılarM.K.

  82. 07/01/2010, 02:08

    >M.KBende seninle aynı fikirdeyim.Ama yazılanları sende gördün.Bu memlekette herşey oluyor.Olmaması gerekir ama oldu diyor.Olmuşsa yanlış olmuş yargıtay bozacaktır.

  83. 07/01/2010, 02:11

    >M.KÜstelik mahkeme imzanın çek sahibine ait olduğununda farkındaki eşi hakkında da suç duyurusunda bulunuyor.İlginç bi durum..

  84. 07/01/2010, 02:12

    >bu en son adres bildiriminin son günü hanımım nerede ise oraya atmış devlet nüfüsü ama kayınçom herşeyi halledip yazı almış beni sildirmiş nüfüstan o adam yok diye polisler gelip zabıt tutmuşlar hatta ankarayla tel konuşmuş mahkemeye vericem çok rahatsız ediliyoruz diye onlarda alttan almış benim şu anda hiç bir yere kayıtım yok erken bey ama hala oraya gidiyo bazı yazışmalar

  85. 07/01/2010, 02:12

    >Gene yanlış yazdım düzeltiyorummahkeme imzanın çek sahibine ait olmadığının farkında diyecektim.

  86. 07/01/2010, 02:17

    >birde eşim devlet dairesinde çalışıyo onun maşına elkoyma ihtimali varmı borç benim borcum ve boşanma davamız hala sürüyo

  87. 07/01/2010, 02:20

    >84Bunu avukatlar hep yapıyor.Psikolojik baskı bu.Anlattığınız kadarıyla konuşuyorum.Yani sizi bir şekilde huzursuz edip ödemeye zorluyorlar.Haciz noktasına kadar getirebilirler ama mal kaldıracaklarını sanmıyorum.Gözünü kararttı kaldırdılar diyelim kayın valdeniz eşyalarını geri alabilir ve usulsüz haciz yapıldığı için şikayetçi olabilir.Ama sakın ha sizi yanıltmayım.Ben sadece sizin anlattıklarınıza göre konuşuyorum.

  88. 07/01/2010, 02:22

    >86O konuda bilgim yok.Ama msn ye eklersen yarın bilgilendiririm.erkanakyuzce@hotmail.com

  89. 07/01/2010, 02:25

    >86Ama bildiğim kadarıyla eşinizin maaşına haciz koyamazlar.Genede yarın teyyit edeceğim.

  90. 07/01/2010, 02:30

    >selam arkadaşlar.ben şunu öğrenmek istiyorum yardım ederseniz sevinirim.çekim karşılıksız kaşesi yedikten sonra 6 ayı geçince dava açılırsa ne olur.yani dava açılış tarihi bu 6 aylık süreden sonra olursa dava düşer miteşekkürler

  91. 07/01/2010, 02:38

    >M.KOlmaz diyorsun ama sana birşey anlatayım.Başıma gelen bir olay.Bir çek var antalyaya geçmiş.Dava açılmış.Şirket müdürü benim.İmza bana ait.Kardeşimi tanıdıkları için kardeşimi şikayet etmişler.Tebligat bana yapılmış.İtiraz etmemişim.Tebligat geçerli sayılmış.İmza benim,müdür benim,tebligat bana yapılmış ceza kardeşime çıkmış.Bu büyük hata yüzünden kardeşim tutuklandı.Ve mahkemenin kadın hakimine bunu anlatana kadar 2 gün geçti.Sonunda istemeye istemeye durumu düzeltmek zorunda kaldı.Bu tecrübeye istinaden diyorumki mahkeme hata yapabilir.

  92. 07/01/2010, 02:41

    >Davanın açılma süresi önemli değil.Önemli olan şikayet süresi.6 Ay içinde şikayet eder yanlız davayı bir sene sonrada açar.Dava açılış tarihi şikayet tarihi değil.

  93. 07/01/2010, 03:00

    >Erkan Kardeşim,çek davaları yıllardır öyle bir hale geldiki hakimler önüne geldiğinde dosya içeriğini okumaya bile gerek duymuyorlar basıp cezayı geçiyorlar. Ama zaman öyle bir zamanki ezber bozma zamanı ve en uygun an dmanlı havadır ve şu anın kurtları biz olmalıyız. Bak bir yasa çıktı ama hakimler kendi sitelerinde dahi ne yapacaklarını tartışıyorlar. ben bu konuda 1 yıldan fazladır arkadaşım bir avukatla, sözüm geçecak kadar samimi olduğum birkaç milletvekili ve siyasiyle berabetr bir mücadele içindeyim. İnan derdim kendim değilim. konunun dışındada değilim çıkmış bir cezam yok aranmam yok, bu ülkeyi terkedip bunlar düzelene kadar gelmeyecek imkanlarada sahibim. yanlış anlama param çok olduğu için değil param yok dostlarım var şükür. ama ben bunu yapmak yerine 1 yıldan fazladır bu mücadelenin içindeyim. çünkü içime sindiremiyorum. nasıl olurda devlet ticaretle uğraşan esnafını ticarette başarısız oldu diye hapse atabilir. varmı böyle bir mantık ben bu mantığa karşıyım ve bunu sonuna kadar götürmeye kararlıyım. Ben yukarıdaki yazımda sözünü ettiğim diyalogdaki konuyla ilgili davalarım vardı katıldım hakimin konu çek davası olaunca basma kalıp mantığını gördüm. derdimi anlatabilmek için sesimi yükseltip 2 kez salon dışına çıkarıldım ama sonunda kafalarına gerçekleri soktum ve berat ettim. Anlatmak istediğiğim sistematik ceza veren dosyaları incelemeyen başlığa bakıp ceza bakan hakimlerlede mücadele gerekli yoksa sarhoş sözüm yasa uygulayıcı hakimlerimizi küçümsemek amacı taşımıyor. onları anlmıyorda eğilim adam sabah 09.00 dan 16.00 a kadar davaya bakıyor önünde 50 dosya ayıracak zaanı nsen düşün. hangi hakim birgün önceden yarın bakacağı 50 dosyaya göz atabilir inceleyebilirki. hakimlerimizi bu duruma düşürenler utansın. Adaletin terazisi diyoruz. her gün hu kadar dosyaya bakan hakimin terazisi çalışmaz en azından doğru çalışmaz. Seni anlıyorum ne demek istediğinide ama bu sorunun çözümü değil. adalet ne olursa olsun adalet olmalı ve adil olmalı.mücadelemiz bundandırmücadelemiz anayasaya arkadan dolananlarladır,mücadelemiz insan haklarını hiçe sayanlarladır,mücadelemiz halka rağmen birilerine boyun eğenlerledir.ve onlara rağmen biz bu mücadeleyi kazanacağızbuna olan inancımda sonsuzdur.tüm dostları saygıyla selamlıyorumsaygılar herkeseM.K.

  94. 07/01/2010, 03:49

    >M.KDoğru söze ne denir?Yazının tüm içeriğine katılıyorum.Bukadar emeğin boşa gitmeyeceği umudumu koruyorum.Görüşmek dileğiyle…

  95. 07/01/2010, 03:52

    >ARKASALAR BENDE CEK MAGDURUYUM VE BORCLARIMIODEME IHTIMALIM O OLDUGUNDAN YUR DISINA KACTIM VE HAKKIMDA YAKALATMA KARARI CIKMIS BEN SU AN KI KOSLULLARDA YEMEK YEMEGE ARA BULAMIYORUM NASIL CEK ODEYEBILIRIM BURDA DIL YOK SURE GECTI BURDADA OTURMA MUSADESINDEN DOLAYI KACAK DURUMA DUSTUM TURKIYEYE DONSEM HAVA LIMANINDA ALIRLAR NEREYE KADAR BOYLE KACICAZ BILEMIYORUM DA VATANIMI TURKIYEMI COK OZLEDIM AILEMI COK OZLEDIM ALACAKLILARIN HEPSI TEFECI MAFYA GIBI TIPLERE DEVRETMISLER ALACAKLARI CAN GUVENLIGIM SOZ KONUSU OLMASAYDI ZATEN DUNYANIN BIR UCUNA KACMAZDIM KI ORDADA OLSAYDIM IFLAS ETMISKEN BORCLARIMI KAPAMAK ICIN NE IS YAABILIRDIM KI SITE YONETICILERINE SESLENIYORUM NE OLUR BIR SEYLER YAPINDA CEKLE ILGILI VE TICARI BORCLARDAN DOLAYI HAPIS KARARINI TURKIYEDE MEZARA GOMELIM. . . BIRDE BILENLERE SORMA ISTIYORUM KACIP DURUYRUZ BU SEKILDE HAKKIMDA HAPIS KARARI NETLESSE BIR DAVANIN DUSMASI ICIN KAC SENE GEREKLI ALLAHA EMANET OLUN. . . MARDİNLİ NECATİ

  96. 07/01/2010, 08:21

    >yüreğine sağlık M.K.seninle durumu aynı olan ben derim ki;her ne kadar ateş düştüğü yeri yakar misali yeni yasanin getirilerini değerlendirmeye çalışan arkadaşlarımız nedeniyle son dönemde sitede bi dağınıklık havası olsa da, genel değerlendirmene katılmamak münkün değil ve açıkcası böylesi bir toparlamaya da ihtiyaç var. Umarım en kısa zamanda yine toplu halde hapsi tümden yok edecek faaliyetlerimizin önü açılır.Saygılar Sevgiler

  97. 07/01/2010, 08:24

    >Bu arada JENARDİ kardeşim size son gönderdiğim mailin gereğini yapınız lütfen.katmand.uu@hotmail.com

  98. 07/01/2010, 10:16

    >bu konuda tam cevap alamadım yada bir şekilde gözümden kaçtı yardımcı olursanız sevinirim..şirket çeklerinde imzam var şirketin küçük hisseli ortağıydım.aktif ve pasifiyle ortaklıktan ayrıldım(2007) şirketten ayrılmadan önceki imzaladığım ileri vadeli çekler ben ortaklıktan ayrıldıktan üç-dört ay sonra günü geldi ve eski ortaklarım tarafından ödenmedi dolayısıyla imza benim diye tutuklamam çıktı.yeni kanunda bu tutuklamam devam mı edecek? taahhüt mü vermem gerek? yoksa yeniden yargılanmamı mı isteyeyim?.teşekkürler..

  99. 07/01/2010, 10:30

    >afistiyorum.com dan mesaj17 Ocak 2010, Pazar gunu Bakirkoy Meydani'nda toplaniyoruz.Yetkililer: Meryem, DeryaTel:0530701513705313326064Cezaevlerindeki sevdiklerimiz icin katiliminizi bekliyoruz. Bilgi icin lutfen telefonlarimizi arayiniz.arkadaşlar içerde yatanlar bilir; önemli bir genel af beklentisi var.dışardayken pkk lıya katile gelecek aftan faydalanmak istemiyorum diyen çok olur ancak içerde yatanlar için durum biraz farklı.tüm mahkeme kararları-yargıtay, anayasa mahkemesi bir tarafa gelebilecek bir genel af hiç olmaz ise geriye dönük problemlerimizi halletmeye yarar ve bu çağdışı yasa ile daha rahat mücadele etmemize olanak sağlar. yukardaki toplantıya katılmasanız da böyle bir genel affı da desteklemenizi rica ediyorum

  100. 07/01/2010, 10:46

    >arkadaşlar merhaba kısa süre de olsa sizden ayrı kaldım 5/ocak günü sabah yakalandım.20 bin tl için yakaladılar ancak adliyeye gidince 15 bin tl daha çek vardı o da eklendi. tanıdık savcı ve polis arkadaşlarım sayesinde hemen tahattüd de bulundum.ancak evrak cevabı saat 5 e yetişmeyince denizli cezaevine alındım.bir gece cezaevinde cinayet suçu işlemiş insanlarla beraber kaldım.(en çok da içim acıtan bu oldu.) ama üst aramasında vs.en azından insanca muamele yaptılar.6 ocak akşamı yoğun çabalar sonucu tahattüt cevaplarım geldi ve 6 ocak akşamı saat 6 da bıraktılar.şunu belirtmek isterim. ben faiz hesaplanmadan direk 35 bin tl üzerinden tahathüt verdim.11 bin tl 05/01/2011 tarihine kalan 34 bin tlyide 05/01/2012 tarihine verdim ve onay aldım. ama mücadelem tabiki devam edecek.bundan sonra da ne yapılması gerekiyorsa yapacağım.herkese geçmiş olsun. denizli

  101. 07/01/2010, 11:20

    >Bana gelen bir mail. Çok ilginç. Devlet tahsilatçılığını gösteriyor.Arkadaşım işi gereği Kanada’dan Amerika’ya gidiyor. Türkiye’den gelen bir iş adamı arkadaşı ile buluşuyorlar. Türkiye’den gelen arkadaşı; “ Ben Hoca efendiyi ziyaret edeceğim, istersen beraber gidelim” diyor ve ısrarcı oluyor. Beraberce Hoca efendi’nin çiftliğine gidiyorlar. Orada Hoca efendinin, mükemmel İngilizce bilen adamlarından birinden duyduklarını da bana anlatıyor. Bana anlatanları kendi üslubumla size takdim ediyorum; Yer: BaşbakanlıkTarih: 24.Aralık.2009Toplantıya Katılanlar; Sn. Başbakan, Sn. M. Ali Yalçındağ, Sn. Arzuhan Yalçındağ, Sn. Vuslat Doğan Sabancı ve bir danışman( Hoca efendiye durumu anlatan olabilir)Toplantı süresi; 2 Saat 15 DakikaAlınan Kararlar; *Milliyet Gazetesi+ Vatan Gazetesi+ Star Televizyonu, belirlenen tutar ile, Ethem Sancak ve Akın İpek’e satılacak.*Ertuğrul Özkök derhal görevi bırakacak, şimdilik havadan sudan yazacak, 6 ay sonra tamamen ayrılacak.*Aydın Doğan, Holding yönetiminden ayrılacak.* 6 ay sonra, yönetim profesyonellere devredilecek, (isimler beraberce belirlenecek), aile’den hiç kimse yönetimde kalmayacak.*Doğan Holding’in yapacağı “ HALKA AÇILMAYA” Şubat ayında izin verilecek. Elde edilen paradan, Doğan Grubunun Ferit Şahenk’e olan 600 Milyon Dolar borcu ödenecek.

  102. 07/01/2010, 11:20

    >Devamı*Petrol Ofisindeki hisseleri, Avusturyalılara satılacak. Vergi Cezası, Petrol Ofisi’nin satış tutarına indirilecek ve satıştan alınan para doğrudan Maliye’ye verilecek. Bana anlatılanlar böyle. Doğruluk derecesini bilmiyorum. Fakat bildiğim doğrular var; 24 Aralık 2009’da Başbakanlıkta bu toplantı yapıldı ve basına yansıdı. Başbakanlık tarafından tekzip edilmedi. Sadece Sn. Vuslat Doğan Sabancı’nın katılımı belirtilmemişti.Milliyet Gazetesi, Vatan Gazetesi, Star Televizyonu’nun satılacağı kesin, ön anlaşmalar imzalandı bile. Sn. Ertuğrul Özkök istifa etti. Sn. Aydın Doğan, patronu olduğu şirketinden ayrıldı. Bunlar şu ana kadar gerçekleşenler. (Anayasa Madde 28- Basın hürdür. Devlet basın ve haber alma hürriyetlerini sağlayacak tedbirleri alır.) Şimdi gelelim bu toplantının Devlet Gelenekleri yönüne ve Hukuksal boyutuna;Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı’nın, Başbakanlıkta ve Başbakanlık Konutundaki tüm ziyaretleri kayıt altındadır. Sayın Başbakan, Maliye Bakanlığının milyarlarca lira ceza kestiği bir mükellefle neden beraber olmuştur ve ne konuşmuştur? Eğer 2 saat, 15 dakika kahve falı bakılmadı ise ne konuşuldu? Bunu kimse geçiştiremez. Başbakanlıkta konuşulan ve milletin parasını ilgilendiren her konu (Devlet Sırrı değilse) Millete anlatılmalıdır. T.C Başbakanı, Devletle parasal işi olan kişi ve gruplarla konuşuyor ve açıklama yapılmıyorsa bu YÜCE DİVANLIK bir suçtur. Hatırlayalım; Sn. Mesut Yılmaz, Başbakanlığı sırasında, İşadamları ile görüşüp, Türkbank İhalesine fesat karıştırdığı iddiasıyla, Sn Başbakan’ın emri ve AKP’ nin oylarıyla YÜCE DİVANA sevk edilmişti. Üstelik bankanın ihale işleminin iptal emri de bizzat Sn. Yılmaz tarafından verilmişti. Yani gerçekleşmeyen bir ihale yüzünden, sadece bazı iş adamlarıyla konuştuğu için, Sn. Yılmaz, Sn Erdoğan tarafından suçlu sayılmıştı. Şu dakika itibarıyla Sn. Başbakan için Yüce Divanlık suç oluşmuştur. Bu toplantıda konuşulanlardan diğerleri önümüzdeki günlerde gerçekleşirse, suçun katmerlisi oluşacaktır. Düşünebiliyor musunuz, ? Sn Başbakan hem Sn. Ferit Şahenk’in tahsilâtçısı konumuna düşecek, hem de “ Bana Türk demeyin, ben Arap’ım, Türk denirse utanırım” diyen kişi ile dünün matbaacısı, F.Gülen’in evladı gibi sevdiği, İpek çocuğunu bir kez daha gazete ve televizyon sahibi yapacak. . Anadolu’nun Bayburt gibi bir yöresinden yetişmiş Sn. Aydın Doğan’a bir sorum olacak; Ömer Seyfettin’in “DİYET” adlı hikâyesini hiç duydunuz mu? Sizin yerinize başka bir Anadolu çocuğu olsa, oraya yani R.T.Erdoğan beyin ayağına, kızları ve damadını üç kuruşluk mal için göndermezdi. Eğer haklıysa, gider o merdivenlerde gereğini yapardı. Bundan sonra malınız olsa ne olur, gazeteniz olsa ne olur? Size ancak M.Ali Birand ve Cengiz Çandar alkış tutar. Değdi mi Aydın Bey? Namuslarına ve meslek ahlâklarına tüm Türkiye’nin güvendiği, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı ve Yüksek Yargı mensupları, ben hukukçu değilim, ama beni bu olay çok rahatsız etti. Sizler ne düşünüyorsunuz? Gece kafanızı yastığa koyduğunuzda rahatça uyuyabiliyor musunuz? Sağlık ve başarı dileklerimle, 05. Ocak. 2010 Rifat SerdaroğluEski Sağlık ve Devlet Bakanırifatserdaroglu@superonline.com0532 2110011

  103. 07/01/2010, 12:45

    >değerli arkadaşlarCHP milletvekili sn ŞEVKİ KULKULOĞLU çek yasası ile ilgili sorunları konuşmak için salı günü TBMM de gündem dışı söz aldı ve anlatacak…emre yi arayarak mail adresini verdi…özellikle yargıtay tarafından bir içtihat çıkmadığından dolayı mahkemelerin tereddütte olduğu konusun da herkes mail atarsa belki biraz yol alabiliriz…mail adresi aşağıdadır…s.kulkuloglu@sonteks.com

  104. 07/01/2010, 13:07

    >102 de yazan arkadaşım;Rifat SerdaroğuEski Sağlık ve Devlet Bakanı'nın kendi sitesinde bile senin yazdığın bu makale ile ilgili bir detay yok. Yazdığın konu çok ciddi bir iddia ve de araştırlması gereken bir konu kamuoyu yaratabilir ama kaynak belirtmemişsin alıntı yaptığın web sitesi ya da yayın organını belirtirsen bizde tanıdığımız herkese olayı duyurmaya çalışırız. Saygılarımla,

  105. 07/01/2010, 13:09

    >Sayın My way; Site yönetiminde Cüneyt bey ve de Emre beyde benim mail adresim ve de msn adresim var sakıncası yoksa sende beni eklersen yapmış bulunduğun tespitler ile ilgili müsait oldukça fikir alışverişi yapabilirizCan

  106. 07/01/2010, 13:15

    >değerli arkadaşlar 5 dosyadan gbt'em vardı şu an kaçağım. bu gün avukatıma gbt lerime bakmasını istedim gbt lerin hepsinin silinmiş olduğunu yeni yasadan dolayı infazların durdurulmuş olduğunu içerdekilerin ise tahhüd le salı verildiklerini söylüyor konuyu teyid edecek veya bilgisi olan arkadaş varmı lütfen cevaparkadaşlar dün buyazıyı yazmışdım bu gün sabah tekrar baktırdım yine yok bende mi bir hata yapılıyor yoksa gerçekden böyle bir şey varmı avukatı olan gbt si olan bir arkadaş sordurabilirmi

  107. 07/01/2010, 13:19

    >Sn rıfat serdaroğlu bunlarla haklı olduğumuz çağdışı bir uygulamanın aslında hukuki olarak uygulanamaz bir uygulamanın kaldırılmasında bile gördüğünüz gibi çok büyük zorluklar yaşıyoruz onlar hacca gidip günahlarından arına biliyorlar bizim kapının önüne çıkma şansımız yok

  108. 07/01/2010, 13:41

    >DEĞERLİ ÖKSÜZ HANGİ İLDE BU UYGULAMA YAPILMIŞ SÖYLERMİNİZ LÜTFEN SAYGILAR

  109. 07/01/2010, 13:46

    >Değerli 108 çek e hapis konusu ile ilgili uygulamadan bahsediyorum

  110. 07/01/2010, 13:57

    >DEĞERLİ ÖKSÜZ 106 DAKİ YAZINIZ HANGİ İLİN OLDUĞUNU RİCA ETSEM

  111. 07/01/2010, 13:57

    >106 YAZAN ARKADAŞIN BİLGİSİNİ İMKANI OLAN ARKADAŞLAR LÜTFEN ARAŞTIRSIN BİLGİ PAYLAŞIMI YAPALIM ….ZEKNAZ

  112. 07/01/2010, 13:57

    >ya öksüz dosyaların hangi ilde silinmiş gbt den onu saoruyor arkadaş arlı

  113. 07/01/2010, 14:05

    >Ankarada arkadaşım Ankara

  114. 07/01/2010, 14:12

    >ugur….e devlet şifresini kardeşimin bilgisayarından kullanmamın adres tesbiti yönünden bir sakıncası olabilrmi.

  115. 07/01/2010, 14:12

    >ARKADAŞLAR ENİŞTEM İKİ GÜN ÖNCE YAKALNMIŞTI ÇEKTEN DOLAYI NİĞDE DE BİZ SADECE ÇEK BEDELİ KADAR TAAHHÜT VERDİK HİÇ SORUN OLMADI BİR GÜN YATTI ÇIKTI BİLGİNİZE SUNARIM OKAN

  116. 07/01/2010, 14:15

    >5 aranma gözükmüyor dün bu gün baktıran oldumu acaba bendemi bir hata yapılıyor yoksa gerçekden herkez için aranmalar kaldırılmışmı sorma şansınız varsa sorun doğrulayalım diyorum

  117. 07/01/2010, 14:15

    >Sn. Öksüz davalarınızın kesinleşmiş ceza tarihlerini biliyormusunuz.Zaman aşımı olmasın.Lütfen bizimlede paylaşırsanız iyi olur.

  118. 07/01/2010, 14:21

    >davalar 2008 de kesinleşmişdi zaman aşımı olamaz ya bir hata var yada çek ile ilgili yakalamaları kaldırdılar tam bilmiyorum benimki varken yok oldu sistem hatasımı veya başka bir şeymi bilemiyorum imkanı olan arkadaşlar kendi gbt lerini sordursunlar teyid edelim gerçeği anlayalım diyorum

  119. 07/01/2010, 14:23
  120. 07/01/2010, 14:27

    >ÖKSÜZ; Bence yanlışlık olmaz sistemde karmaşalık olması mümkün değil bence sen gbt ne baktırıyorsan doğrudur ben şimdi sorduruyorum eğer varsa sen şanslısın inşallah silinmiştir ve kurtuluruz kaderdaşlarım Allah kolaylık versin hepimize arlı

  121. 07/01/2010, 14:31

    >Sn Oksuz.,Cekle ilgili gbtnizde bir sey gorunmedıgınden bahsetmıstınız.. boyle bır sey olması mumkun ancak baska bır suctan veyahut genel aramada bu muhakkak karsınıza cıkacaktır. 2 gun once baska bır suctan genel aramada yaklandım ve gbtde once cek sucum gozukmuyordu.. ancak hemen arkasında cekle ılgılı yakalandıgım savcılıga faks geldı ve taahhutte bulunanduktan sonra (saat aksam 5 olması sebebıyle) kadar 24 saat cezaevınde bekledımsucun ıslendıgı savcılıktan, yakalandıgım savcılıga faksın gelmesine muteakıben serbest bırakıldım.

  122. 07/01/2010, 14:40

    >SAYIN CUNEYT VE EMRE KARDEŞİMBU ÖKSÜZ ARKDAŞIMIZIN DEDİĞİ DOĞRUMUDUR BİR TEYİT ETMENİZ DOĞRU YADA YANLIŞ MÜMKÜNMÜDÜR.LÜTFEN DİKKATE ALIRMISINIZ

  123. 07/01/2010, 14:41

    >121 de yazan arkadaşım 2 gün önce başka bir suç diyorsun çekle ilgili gbt yokdu sonradan çıkdı diyorsun o zaman bu bilgi doğru sendede gözükmediyse diğer arkadaşlar da teyid edebilirlermi acaba

  124. 07/01/2010, 14:46

    >VEKALETEN ÇEKTEN DÜN KARAR ÇIKMIŞ BİR ARKADAŞIMIZ VARMI.

  125. 07/01/2010, 14:52

    >adana 15 asliyede vekaleten imzaladığım çekler için itirazım red geldi.kararı daha alamadım.alınca paylaşırım.

  126. 07/01/2010, 14:55

    >sayın öksüz,sizin gbt nize kim bakıyor nasıl bakıyor?gbt ye herönüne gelen bakamaz ayrıca eğer bakıyorlarsa ve yakalamanız varsa sizi yakalamaları şart.ayrıca gbt ye emniyet mensupları il genelinde veya türkiye genelinde bakabilir buda sizi yanıltabilir.genelde bu tür bilgilere inanmamanızı tavsiye ederim. eğer bildiğiniz kesinleşmiş bir cezanız varsa infaz gbt sinde mutlaka çıkar.

  127. 07/01/2010, 14:58

    >dün avukatım tarafında ankara adliyesinde bakıldı ve bu gün sabah

  128. 07/01/2010, 15:03

    >sn öksüzben böyle bir uygulama bilmiyorum.avukatınız adliyeden ancak sabıka kaydı alabilir.bir karışıklık olmasınlütfen avukatınızdan bir daha sorun tam olarak nasıl bir işlem yapmış eğer oluyorsa biz de avukatımıza yaptıralım

  129. 07/01/2010, 15:09

    >sn tarkan 2 dosyaya ifade vermem gerekiyordu veremiyordum yakalamadan dolayı ptesi gidip ifade vereceğim aranman yok kefili benim diyor ben şu anda senden daha şaşkınım emin ol onun için burda teyitleşmeye çalışıyorum

  130. 07/01/2010, 15:19

    >eyvah arkadaşlar işimiz zor devlet kanun çıkarıyor hakim uygulamıyor vekaleten çeke hapis devam diyor baksanıza 15 asl adanada böyle bir karar çıkmış

  131. 07/01/2010, 15:19

    >sn öksüzbana sorarsanız inanmayın.benim de ağır cezada mutlaka ifade vermem gerekiyordu. şirket avukatı kesinlikle birşey olmaz arada girip hakime 2 satır ifade verip çıkacaksın diyordu ben gitmedim.daha sonra aynı dava için cezaevindeyken talimatla ifadem alındı.bildiğim kadarı ile hakimin yanına girerken nufüs cüzdanını veriyorsun ekrana girildiğinde bütün bilgiler çıkıyor.

  132. 07/01/2010, 15:22

    >ifade vermem gereken 2 dosya benim lehime ve önemli gideceğim çarem yok bir şey çıkarsa artık çaresiz bizde taahhüd vereceğiz

  133. 07/01/2010, 15:37

    >e devlet şifresi ile kardeşimin bilgisayarından girmemin adres tespiti açısından sakıncası olabilirmi.tşk

  134. 07/01/2010, 15:59

    >arkadaşlar ptt den e devlet şifresi aldım ve tüm davaları görebiliyorum.hatta boşandığım dava bile var. saygılar

  135. 07/01/2010, 18:15

    >SN 125şirket ortaklığınız var mı?

  136. 07/01/2010, 21:31

    >ARKADAŞLAR..G.B.T ARAMALAR GERÇEKTEN DUŞTUMU..YOKMU BI BILEN SITEDE …..LÜTFEN…106 DAKI ARKADAŞ..DOĞRUMU SOLUYOSUN….

  137. 07/01/2010, 22:08

    >Arkadaşlar,lütfen kesin olmayan duyuma dayalı yorum yazmayalım. Yazdığımız şey kesinse açıklayarak, alıntıysa bilgi ve liğnk vererek yazalımki karmaşa oluşmasınsaygılarM.K.

  138. 07/01/2010, 22:24

    >Arkadaşlar, ceza dosyalarımız kapanmadığı sürece GBT filan düşmez. Yanlış bakılmıştır vs.Dosyalarımızı öncelikle takip etmeliyiz GBT yi değil

  139. 07/01/2010, 22:31

    >TEKEL.İŞÇİLERİ KADAR OLAMADIK…….ONA YANARIM…..

  140. 07/01/2010, 23:08

    >herkeze selamlar

  141. 07/01/2010, 23:44

    >Balıkesir deyim,şişli deki dosyamdan polis arıyordu,eşim adliyeye gitti yakalaması kalktı demişler.Nisan ayına kadar şişlideki mahkemeye taahhütte bulunucak demişler.Bende dışarı çıktım,sivillerde tanıdığım var onu gördüm,sordum evet dedi yakalaman kalktı.Öksüz ün söylediği doğru galiba arkadaşlar.Sizde araştırın. Ali

  142. 08/01/2010, 00:31

    >18 DE YAZAN KÜÇÜK KARDEŞİMİZE KİMSE BİŞEY YAZMADI SANIRIM.EY DEVLET YETKİLİLERİ,CEK MAGDURLARI İÇİN KILINIZI KIPIRDATMADINIZ,BU COĞRAFYADA YOK SAYDINIZ,HATTA BU COĞRAFYADAN GÖNDERTTİNİZ.BARİ BU ÇOCUGUN YAZDIKLARINI OKUYUP GEREĞİNİ YAPIN,YARDIM EDİN.YOKSA ARTIK TUZUNUZ KURUDU DİYE MİLLETİMİN İŞLERİNE BAKMIYORMUSUNUZ?MİLLETİM ZULÜMLERE RAĞMEN,YAPTIGINIZ ZAMLARA RAĞMEN SESİNİ YÜKSELTMİYOR DİYE ÖLDÜ MÜ SANDINIZ???UNUTMAYIN KURTULUŞ SAVAŞI ESNASINDA DA DÜŞMAN AYNI HİSSE KAPILMIŞTI.AMA SONUÇTA ZAFER BİZİM OLMUŞTU.BU MİLLET DAHA ÇOK MUSTAFA KEMALLER ÇIKARTIR UNUTMAYIN.ÇÜNKÜ BİZ MUHTAÇ OLDUĞUMUZ KUDRETİN DAMARLARIMIZDAN AKAN ASİL KANDA MEVCUT OLDUĞUNU HİÇ AMA HİÇ UNUTMADIK.(GÖREVİNİ LAYIKIYLA,VİCDANI İLE YAPAN SN.BAKANLARI,SN.MİLLETVEKİLLERİNİ VE SN.DEVLET GÖREVLİLERİNİ TENZİH EDERİM)ENE ESNAF EL İNSAF…

  143. 08/01/2010, 00:44

    >herkese slm uzun zamandır takip ediyorum daha önce hiç yazmadım bende bi kaçagımarkadaşlar tahahüt ihlalden ceza nedir.tahahütle ödiyemiycem zaman aşımına kadar kaçabilirsem gerçi zor ama birde şimdi günlügü 100 liradan yatcaz yalnız benim 8 adet çekim var çek sayısı birden fazla olanlar günlügü 50 liradan mı yatıyor. herkese saygılar

  144. 08/01/2010, 01:02

    >cerkeshan,taahhüdü ihlalin cezası 3 ay zamanaşımı 2 yıldır. çekin kaç adet olursa olsun 100 tl gün hesabıyla hapse dönüşür ve maksimum 1500 gündür.çek yani adli para cezalarında zaman aşımı 10 yıldır.saygılarM.K.

  145. 08/01/2010, 01:06

    >arkadaşlar bügün bi arkadaşın temyiz dilekcesi için adliyeye giddik cumhuruyet savcılıgına bankalar tarafından bildirilen suç duyurusundan dolayı 500 tl çıkmış buda nasıl oluyor bilmiyorum ama 25 gün yatarla kesinleşmiş bununla ugraşırken ögrendikki böyle bir suç kalmamış aralık ayının 21 de yasa degişikligi ile kaldırılmış savcılar bozup iade ediyorlarmış dilekce bile vermemize gerek olmadıgını söylediler bilginize birde oksuz arkadaşım bizim arkadaşın adli sicilini aldık ve üç adet kaydı görünüyordu. yalnız gbt dediginiz farklı ona bakma ve bakıtma şansımız yok ama şahsi kanatim tahahüt vermediginiz sürece gbt niz bu kanunla düşmez

  146. 08/01/2010, 01:54

    >arkadaşlar şu an kaç kişi var bilmiyorum ama benim gbt lerim gözükmüyor ptesi günü lehime olan ağır cezada görülen davalar ile ilgili ifade vermeye gideceğim avukatım ben kefilim gel ifadeni ben verdireceğim diyor tam olarak bende anlamış değilim doğrumu yanlış mı diye yorumlar var inanın bende bilmiyorum ptesi ifade verirken öğreneceğim ptesi inşallah yine aranızda olur ve bunu sizlerle paylaşırım nedeni ve herşeyiyle

  147. 08/01/2010, 02:06

    >arkadaşlar vereceğimiz tahhütlere faiz ve masraflar dahil mi veriyoruz yoksa sadece yazılı çek tutarı kadarmı sitede 1-2 arkadaş cek tutarı kadar tahhüt verdiklerini söylemiş yada buda savcısına göre iline göre değişiyormu?

  148. 08/01/2010, 02:21

    >147,temerrüt faizlerini ne sen nede savcı oturup hesaplayamazsınız. Sen taahhüdü verirsin ödeme zamanı gelince bakılır duruma. Çünkü yasada bu konuyla ilgili net bir durum yok.saygılarM.K.

  149. 08/01/2010, 02:23

    >cerkeshan,artık yeni yasaya göre bankaların şikayet hakkı yok bu nedenle bu davalar düşecek ve iptal olacak. Yeni yasada şikayet hakkı en son cirantanın yani çeki bankaya ibraz edip karşılıksızdır kaşesi vurduranın.saygılarM.K.

  150. 08/01/2010, 02:26

    >147 benim arkadaşım bu gün çek tutarı kadar vermiş

  151. 08/01/2010, 02:50

    >M K ve diger arkadaşlar sizlerle burda konuşmak çok rahatlatıcıha ni demişya bana damdan düşeni çagırın diye işte o misal birde arkadaşlar soruyor tabi şu an hepsi kaçak tahahütde bulunmaları için teslim olmalarımı gerekiyor

  152. 08/01/2010, 03:04

    >Biraz daha sabretmek lazım arananlar dışarı çıkmayacak yasa daha hakim ve savcılar tarafından belirlenemedi alışkanlık var çek ödenmedi yapıştır cezayı sabır lazım ANTALYA LI

  153. 08/01/2010, 03:53

    >cerkeshan,tahhütte bulunmak için teslim olmaya gerek yok bir avukat veya bir vekil vasıtasıylada taahhütte bulnabilirsiniz. Ama yakalanmadıysanız yada hapiste değiseniz taahhüt vermek içi acele etmeyin. 1 nisana kadar zaman var. En kötü ihtimal yakalandığınız günde taahhüt verebilirisiniz. Bekleyin diyorum çünkü 1 nisana kadar anayasa mahkemesi yada yargıtay içtihatıyla bu konu sonsuza dek çözülebilecek düzeyde. çünkü bu yasa bir yasa olmaktan çok öte. bir ucubei bir anlamsız meal.bekleyin acele etmeyin.saygılarM.K.

  154. 08/01/2010, 09:26

    >Arkadaşlar hapishanede 2000 kişi var dediler, ama asıl rakam belki 20 000 kişi.Piyasa koşullarında batmış bir insanı hiçbir esnaf çekini ödemedi diye hapse attırmaz. Hadi hiçbir demeyelim ama % 90 attırmaz.Bizim olayımızda hapse attıran insanlar ya tefeciler, ya resmi tefeciler olan faktoringler ya da bankalar.Facebookta bir grup oluşturup,sanal bir isim ve mail adresiyle*kaç adet çekinizin karşılıksız olduğunu*toplam tutar ne kadar olduğunu *Şikayetçi kim (asıl ismi yazmadan x bank,y bank, z faktoring gibi*borçlu hapiste mi dışarıda mı*Dosya mahkemede mi ? Yargıtaydı mı ?Benzeri bir çalışma başlatmaya ne dersiniz ?Bu konuda görev site kurucularına düşüyor.Bu yapılırsa hem herkesin mail adresi tesbit edilmiş olur, birlikte hareket edileceği zaman kolaylıkla irtibat sağlanır.Hem de çeke hapsin arkasındaki gerçek güç (bence bankalar ve faktoringler) daha net ortaya çıkar.İzlenecek yol :1.Site yöneticisi bir facebook hesabı açacak,2.Diğer arkadaşlar yeni birer gmail veya hotmail hesabı açacak.3.Gmail veya hotmail hesabıyla facebook'a üye olacaklar ve kendileriyle ilgili bilgileri yukarıdaki formatta facebook profline aktaracaklar.Bu yapıldığı zaman hem gerçek mağdur sayısı kısa zamanda ortaya çıkacak, hem de insanları hapse attıran ya da hapse atma ile tehdit eden gerçek odaklar belli olacaktır. Bence bankalar ve faktoringler.Haydi moderatör arkadaş göreve …

  155. 08/01/2010, 10:29

    >selam arkadaşlar bazı yazılarda cek mıktarı kadar vermiş dıye bunlara kanmayalım karşı tarafın avukatına tebliğ ulaşınca ıtıraz eder haberınız omadan tekrar yakalamanız cıkar hakımler bu konu da cok dıkkatli ben 5 adet taahhu verdim hebısını kuruşuna kadar hesapladılar ancak cek cok ufak sa yanı 2-veya 3 bın cıvarlarındaysa bu ceklerın fazız hesaplarını fazla ıncelemıyorlar bu tur asılsız haberlere kanmayalım gercek yaşananları yazalımkı herkes faydalansın.gbt konusuna gelınce taahhut vermeden gbt kesınlıkle düşmez ben kendi taahhut lerımı avukatı yanıma alarak mahkemelrın önlerınde arabamda bekledım avukat ıktı hallettı eksıklık oldu hemen arabaya yanıma geldı taahhutlerdekı ımzalar borclunun ımzası olması lazım avukat ancak taahhutu hakıme sunmakla görevlıdır dıkkat edelım ben her gbt düşmesını kendım takıp ederek halletmeye calıimam rağmen 5 gundur gbtlerım daha düşmdmiş bugun son her halde temızlenır taahhut verıldığı gun düşüm yaplmak zorundadır ancak talımay dosyaları bıraz zaman alır.bır gbt almak ıcın bıt taahhut verın o taahhutden düşüm yazısı verılır avukatınız bu yazıyı ılgılı asayış sübeye düşüm için götürdüğünde oradaki memur sıze gerı kalan gbt lerınız söliyebilir. selamlar

  156. 08/01/2010, 10:32

    >arkadaşlar taahhutlerı verelım anayasa ıptal ederse taahhut verılenlerde iptal olacak kacarak dolaşmayalım taahhut vermeyenlerde listesı yapılıyor devlet acıklamış taahhut ver kurtul sonrasına bakarız.anlamında

  157. 08/01/2010, 10:43

    >arkadaşlar taahhut verırken 20 bın tl faızı 29 bın tl toplam 49 bın tlödeme planı 05 01 2011 -15.000 05 01 2012 -34.000 tl bu hesaplama 2004 ylı ceklerı için hesaplayaı avukatlar yapıyor yıllık reeskont ½ 12 ayrıcada diğer bazı hesaplar ben böle verdim yoksa kabul etmediler

  158. 08/01/2010, 12:00

    >ARKADAŞLAR,BEN 3000 ADLİ PARA CEZAM VARDI,BUNUN 1000 TL OLAN BİR TAKSİDİ ÖDEDİM,AMA GERİ KALAN 2000 TL ÖDEYEMEDİĞİM İÇİN TUTUKLANMAM ÇIKMIŞTI,BU SİTEDEN ALDIĞIM,ARALANLAR İLGİLİ TEHAHHÜTNEMEYİ YAZDIM VE İLGİLİ MAHKMEYE GÖNDERDİM,AMA UFAK BAZI DEĞİŞİKLER YAPTIM VE 2YIL,DA TAKSİTLER HALİNDE VE YASAL TEMMERÜT FAİZİ İLE ÖDEMEYİ TEHAHHÜTNAMEYİ ETTİM,VE SON TAKSİDİ 25.11.2011 OLARAK VERDİM,ÇOK ŞÜKÜR MAHKEME İNFAZI DURDURUP,TEHAHHÜTNAMEMİ KABUL ETTİ,BU SİTENİN YÖNETİCİLERİNE ÇOK TEŞŞEKKÜR EDERİM.ARANANLAR İÇİN ÖRNEK TEHHÜTNAME ŞÖYLE:İZMİR 18.ncı ASLİYE CEZA MAHKEMESİNEİZMİR CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞINAİLAMAT NO: XXXXXMAHKEME ESAS NUMARASI:XXXXMAHKEME KARAR NUMARASI:XXXXTALEPTE BULUNAN: XXXXTALEP KONUSU: TAAHHÜTNAMETAAHÜTNAME TARİHİ:01.01.2010TALEBİM: CEZANIN İNFAZININ DURDURULMASIMahkemenizin yukarıda esas ve karar sayılı ilamı ile 3000 TL adli paraCezasının infazı nedeli ile aranmaktayım.20/12/2009 gün ve 27438 sayılı resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe Giren 5941 sayılı çek kanunu 6 ncı maddesi hükmünde belirtiği üzere Karşılıksız kalan çek bedelinin üzerinde yazılı düzenleme tarihine göre İşleyecek 3095 sayılı kanuna göre ticari işlerde temerrüt faiz oranı Üzerinden hesaplanacak faizi ile birlikte 2 yıl içerinde tamamen aşağıda Belirtiğim şekilde ödemeyi kabul ve taahhüt ediyorum. Adı soyadı: XXXXXXXXTarih:06.01.2010İmza:TEBLİĞAT ADRESİM: XXXXXXXXÖDEME TAAHHÜT KURALI :1.)5941 s.kanunun 6ncı maddesinde belirtilen toplam miktarının en az 1/3 Ünü taahhüt tarihinden itibaren 1 yıl içerinde (taksitlet halinde )2.)5941 s.kanunun 6 ncı maddesinde belirtilen geri kalan miktarı ise Taahhüt tarihinden itibaren 1.yıl sonunda başlayıp 2.yılın sonuna kadar Ödemeyi (taksitler halinde veya tamamını taahhüt ediyorum. ÖDEME PLANI:ÇEK BEDELİ: 3000TL 1YIL ÖDEME PLANI1.25.04.2010: 200 TL+ %18 YASAL TEMERRÜT FAİZ İLE BİRLİKTE2.25.06.2010: 200TL+%18 YASAL TEMERRÜT FAİZİ İLE BİRLİKTE 3.25.08.2010.200TL+% 18 YASAL TEMERRÜT FAİZ İLE BİRLİKTE4.25.10.2010.200 TL+%18 YASAL TEMERRÜT FAİZ İLE BİRLİKTE5.25.12.2010.200TL+% 18 YASAL TEMERÜT FAİZİ İLE BİRLİKTE2 YIL ÖDEME PLANI1.25.02.2011: 250TL+ % 18 HESAPLANACAK YASAL FAİZİ İLE BİRLİKTE 2.25.04.2011:250TL+% 18 HESAPLANCAK YASAL FAİZİ İLE BİRLİKTE3.25.06.2011:250tl+% 18 HESAPLANCAKYASAL TEMERRÜT FAİZİ İLE BİRLİKTE4.25.07.2011.250TL+%18 HESAPLANCAK YASAL TEMERRÜT FAİZİ İLE BİRLİKTE5.25.08.2011.250TL+%18 HESAPLANCAKYASAL TEMERRÜT FAİZİYLE BİRLİKTE6.25.09.2011.250TL+%18 HESAPLANCAKYASAL TEMERRÜT FAİZİYLE BİRLİKTE7.25.10.2011.250TL+%18 HESAPLANACAK YASAL TEMERRÜT FAİZİYLE BİRLİKTE8.25.11.2011.250TL+%18HESAPLANACAK YASAL TEMERRÜT FAİZİYLE BİRLİKTENOT:BUNDAN SONRA TAKSİTLERİMİ NEREYE ÖDEYECEM BİLMİYORUM,BU KONUDA YARDIMCI OLACAK ARKADAŞ VARMI,AYRICA ANAYASA MAHKEMESİ BU ÇEK YASSINI İPTAL EDERSE VERDİĞİM TEHAHHÜTNAME ĞEÇERSİZ OLURMU,VEYA VERDİĞİM TEHAHHÜTMAYE UYMASAM,TEKRAR BENİM ADLİ PARA CEZAM,DAN KALAN 2000 TL ÖDERSEM HAPİS YATARMIYIM,AYRICA BU TEHHÜTMAMEYE UYULMADIĞI TAKTİRDE 3 AY HAPİS VARMI,BEN BU TEHHAHÜTMAMEYİ İCRA DAİRESİNDE YAPMADIM,KENDİM YAZIP İLĞİLİ MAHKEMEYE HEM FAKS,HEMDE APS MEKTUP OLARAK GÖNDERDİM,SAYGILAR

  159. 08/01/2010, 12:07

    >ÇEK MAGDURU ARKADAŞLARIN DİKKATİNE SON GÜNLERDE SİTEMİZDEKİ BAZI YORUMLARDA, UMUTSUZLUK, KORKU,VE KAFA KARIŞTIRICI YORUMLARA RASTLIYORUM. BU SİTEDE TEMELTAŞLARINI OLUŞTURAN ARKADAŞLAR İLE YAKLAŞIK 2 YILDIR BİR KADER BİRLİGİ YAŞADIK. BİZLER BİR BİRİMİZİ AŞAGI YUKARI TANIYORUZ NİYETİMİZİN NE OLDUGUNU BİLİYORUZ. BU SÜREÇTE ARAMIZA NİFAK SOKMAK MAKSADIYLA GİRENLER OLDU, BUNLARI ÇÖZDÜK DIŞLADIK. BU SİTE MORAL BOZMA YADA UMUTSUZLUK YADA NEMALANMA KAPISI DEGİLDİR. BİZLER DAVAMIZDA HAKLIYIZ. BUNUN İÇİN ÖZELLİKLE CÜNEYT, JENARDİ VE MY WAY'İ TAKİP EDELİM.ARADA ÇIKACAK ÇATLAK SESLERE KULAK VERMEYELİM. BU ARKADAŞLARIMIZIN ORGANİZESİİLE MÜCADELEYE DEVAM EDELİM. ŞUNA İNANIYORUM Kİ HER MAGDURUN ŞARTLARI FARKLIDIR. BİZLER İÇERDE İKEN ÖZGÜRLÜĞÜN HASRETİYLE YANDIK. ÖZGÜR OLABİLMEK İÇİN ŞARTLAR NE OLURSA OLSUN RAZI OLDUK. TAAHHÜT İŞİNDE İSE BENDE İÇERDE VERDİM. LAKİN DIŞARDA OLANLARIN BİRAZ DAHA SABRETMESİNİ, YASAL SÜREYİSONUNA KADAR ZORLAMASINI İSTİYORUM. ŞUNADA İANANIYORUM KİBİZE VERİLEN BU SÜRE BAZI İSTİSNALAR HARİÇ ÖDEMEYE YETECEK BİR SÜRE DEGİLDİR. BEN ŞAHSEN ÖDEYEBİLECEGİMİ SANMIYORUM. BİZE ŞİMDİLİK SADECE ZAMAN LAZIM, ÖZÜGÜR, ARANMA OLMADAN DAHA RAHAT HAREKET ETME ALANI VE MÜCADELE GÜCÜ. KANAATİME GÖREDE VERİLEN BU TAAHHÜTLERİN ÖDEYEMEYECEKLER İÇİN EK BİR KÜLFET GETİRECEGİNİ VE BAGLAYICI OLDUGUNU ZANNETMİYORUM. BİLDİGİM KADARI İLE TAAHHÜTÜİHLAL CEZASI KESİNLİKLE YOK, BU SÜRE İÇİNDEDE İCRA TAKİP YOLU KAPALIDIR. SABIR VE BEKLEME AYNI ZAMANDA MÜCADELE HAPİS TAMAMEN KALKINCAYA KADAR DEVAM. HERKESİN CUMASI MÜBAREK OLSUN.

  160. 08/01/2010, 14:48

    >ulan adsızbasbakan demişki hiç bir banka batmadı… sende bunu övünerek söylüyorsun ya ALLAH akıl fikir versin. banka batmadı ise karlarını yüzde 50 lere çıkartılarsa bu apaçık bir şekilde gösteriyorki akp denen emperyalist zihniyet kalkın degilde tefecinin faizcinin hükümeti.. FAİZCİDE BANKACIDA ALLAH KATINDA APAÇIK BİR ŞEKİLDE ZALİMDİR.ZALİMİN DOSTUDA ZALİMDİR ZALİMİ SAVUNANDA ZALİMDİR.ZALİMDE CEHENNEM ODUNUNUDUR.

  161. 08/01/2010, 15:18

    >arkadaşlar sitede bir durgunluk ve belirsizlik hali oluşmuş.sayın site adminleri nerelerdesiniz neler yapıyorsunuz..bilgi bekleyen bir çok insan var üç kelam yazı yazın…zaman

  162. 13/01/2010, 09:46

    >MARHABA BEN SIRKET ORTAGIYIM CEK İMZALAMA YETKİM YOKTU VEKALETEN İMZA ATTIM BU DURUM DA YENİ YASADAKİ VEKALETEN CEK İMZALAMA DURUMUN DAN YARALANABILIRMIYIM İYİ CALIŞMALAR MEHMET

  163. 19/05/2010, 13:40

    >12 de yazan arkadsın durumu ne oldu acaba. aynı sorun benim başımdada var bilgi verirseniz sevinirim

  164. 24/01/2011, 15:34

    >böyle bir düzen olmaz olsunnnnnnnnn

  165. 24/01/2011, 15:36

    >25/01/2011 deki abdi ipekçi parkındaki suçlu değiliz borçluyuz yürüyüşüne gelelim arkadaşlar biz sesimizi duyuramazsak kimse buna kulak vermez haberiniz olsun

  1. No trackbacks yet.

Anonymous için bir cevap yazın Cevabı iptal et