Başlangıç > elçim, hakim, hukuk, tbmm > ELÇİM BABASINA KAVUŞACAK!

ELÇİM BABASINA KAVUŞACAK!

Kardeşimiz ELÇİM
Babasının çok gergin, üzüntülü günlerini anlamaya çalışırken, babasını tutuklayıp cezaevine atmışlardı,
Annesi ve Kardeşiyle sarılmaya çalışırken, hayata
Sitemizle tanıştı, mücadele verdi, sesini duyurmaya çalıştı, bizlerle haykırdı haksızlığa, hukuksuzluğa isyan etti.
Fakat, çok büyük bir acı daha yaşadı.

O şimdi, sahip çıkıyor kardeşine.

ELÇİM bizlerin, hepimizin kızı,
ELÇİM bizlerin, hepimizin kardeşi,
Nice ELÇİM’lerimiz var böyle,
Bebelerimiz,
Delikanlılarımız,
Hatta torunlarımız,

BU ÇAĞDIŞI YASAYLA, BU HUKUK AYIBIYLA
AİLELERİMİZİN DAĞILMASINA, PARÇALANMASINA
DUR DENİLSİN İSTİYORUZ.
YETER OLSUN DİYORUZ.
YETER OLSUN!

ELÇİM, ANNESİNE BİR DAHA SARILAMAYACAK AMA,
ELÇİM BABASINA KAVUŞACAK…
AİLELERİMİZ BİR DAHA PARÇALANMAYACAK.

Özgürlüğümüz için!, Onurumuz için!,
Ailemiz için! Yavrularımız için
ÖYKÜMÜZ
SİNAMIZ
ELÇİM’lerimiz için


25 Ocak 2011 Salı Günü 10:00 da ANKARA Abdi İpekçi Parkında Buluşuyoruz!

Ülkemin Yargıçları, Savcıları, Tüm HUKUKÇULARI!
BİR SÖZÜMÜZ DE SİZLERE!

YARGIÇLAR KANUNLARA GÖRE KARAR VERİR diyenler yanılıyorlar,
Aksine YARGIÇLAR VİCDANLARINA GÖRE KARAR VERİRLER.
Kanunlar ancak yargıçların vicdani kanaatlerine göre verdikleri kararlarını sınırlarlar.

Ve aslında olan bitene bakıldığında TEVİLE dahi ihtiyaç olmadığını
VİCDAN SAHİBİ olan herkesin bildiği, gördüğü
bir HUKUK SAKANDALINDAN söz etmiyoruz.
APAÇIK YASAL BİR SKANDAL VAR orta yerde.

Karşılıksız çek’e HAPİS ağır bir HUKUK SKANDALIDIR!
Karşılıksız çeke HAPİS ağır bir İNSAN HAKLARI İHLALİDİR!

Ülkemin Yargıçları, Savcıları, Avukatları Tüm HUKUKÇULARI!
“KUSURA BAKMAYIN” demeyeceğim sizlere, aksine BAKIN,
istediğiniz kadar BAKIN,
Keşke gerçekten “KUSURA” BAKSANIZ!

Maalesef sizin “KASTA” “KUSURA” baktığınız filan yok.
Bir bakıma “KUSURA BAKMADIĞINIZ” için esasen siz “KUSURLUSUNUZ!”

Mahkum kimdir, nedir; Hakim Vicdanının,
Hukukun, Hatta Bizzat Kendisinin “SUÇLU” olduğunu kabul eden, edilen kimse değil midir?
O HALDE VİCDANINIZA SORUN BAKALIM,
BİZLER SUÇLU MUYUZ?

Çek Mağdurları,

25 Ocak 2011 Salı Günü 10:00 da ANKARA Abdi İpekçi Parkında Buluşuyoruz!
——————————————————————————————–

BASIN BİLDİRİMİZ

   Sayın BASIN MENSUPLARI!
   SİZLERİN ARACILIĞINIZLA!
Sayın CUMHURBAŞKANIMIZA
Sayın TBMM BAŞKANIMIZA
Sayın BAŞBAKANIMIZA,
Sayın AYM BAŞKANIMIZA
Sayın YARGITAY BAŞKANIMIZA
Ve Tüm İLGİLİLERE

YÜKSEK SESLE SORUYORUZ!!!
      TEMEL İNSAN HAKLARINA, EVRENSEL HUKUK İLKELERİNE, ANAYASAMIZA,
     ÜLKEMİZİN ÖRF, ADET ve İNANÇLARINA, ADALETE, UYGARLIĞA,
     velhasıl İNSAFA ve İNSANLIĞA,
AÇIKÇA AYKIRI OLAN ÇAĞ DIŞI ÇEK YASASINDAN HABERİNİZ VAR MI?
BİZLER; Ülkemizin Mal ve Hizmet Üretimine, İşgücü ve İstihdamına katkı sağlayan, Kamu Maliyesi ve Sosyal Güvenlik Sistemine Vergi ve Prim Ödeyen Milyonlarca Esnaf, Tüccar ve KOBİ’lerin Temsilcileriyiz, Vergi Mükellefleriyiz… BİZLER; İŞ ve Dünyasının Temsilcileriyiz…

BİZLER NE HALDEYİZ BİLİYOR MUSUNUZ?

İŞLERİMİZ BOZULDU, HACİZ ve İCRALARDAN DOLAYI FAALİYETLERİMİZ DURDU, İŞYERLERİMİZ KAPANDI… Bu Yüzden Borçlarımızı Ödeyemez Hale Geldik…
Sırf bu yüzden, SADECE BORÇLUYUZ diye; KUTSAL AİLE HAYATIMIZI Ortadan Kaldıran Eş ve Çocuklarımızla Bizi Perişan Eden ÇAĞDIŞI, İNSANLIK DIŞI, HUKUK DIŞI HATTA KANUN DIŞI BİR ZULÜMLE, HAPİS CEZASIYLA KARŞI KARŞIYAYIZ…
Ticari bir işlemden doğan çeklerimizi (Borcumuzu) ödeyemediğimiz için, “Yaşama Hakkından Sonra En Temel ve Kutsal Hak” olan ÖZGÜRLÜĞÜMÜZkısıtlanmakta, HAPSE ATILMAKTAYIZ
Sizler; MÜŞKÜL durumdaki bir vatandaşına fırsattan yararlanıp hazinesine gelir sağlamaktan başka hiç bir izahı olmayan “AYIPLI” bir anlayışla ADLİ PARA CEZASI kesen, sonra da bunu HAPSE ÇEVİREN böylece ödeyemediği borcundan dolayı vatandaşının ÖZGÜRLÜĞÜNÜortadan kaldıran BORÇ KARŞILIĞINDA İNSANIN REHİN ALINDIĞI BİR HUKUKLA KARŞI KARŞIYAYIZ
AİLELERİMİZ dağılıyor, halen binlerce kişi cezaevinde, binlercesi de kaçak durumda ve aranıyor olacak… Çalışıp işimizi sürdürecek, borçlarımızı ödeyecek ÖZGÜRLÜĞÜMÜZ YOK... Sırf “Borçlu” diye vatandaşına “SUÇLU” Muamelesi Yapan SÖZDE MEDENİ ve BİR HUKUK DEVLETİNDE YAŞIYORUZ…
BU ÇAĞDIŞI YASAYA, AYM Başkanı, Yargıtay Başkanı, Ekonomi Bakanı, Adalet Bakanı, Adalet Komisyonu Başkanı,  pek çok SİYASETÇİ, HUKUKÇU ve bilhassa TESK, ATO Başkanları gibi iş dünyasının temsilcileri, VİCDAN SAHİBİ olan herkes HUKUKİ ve İNSANİ yönden karşıdır. Ancak “HÂKİM” çevrelerin ÇIKARLARINA UYGUN bir tavırla ASIL KAYGISI HUKUK ve ADALET olması gereken YARGITAY’ ın EKONOMİK gerekçelerden KAYGILANMASI(!) kendileri için değil ama HUKUK ADINA, YARGI ADINA TALİHSİZLİK ve ÇOK ENDİŞE VERİCİDİR…
Yargıtay 10. CD NEDENSE tam 25 aydır 3167 sayılı kanunu, 14 aydır da yeni 5941 sayılı çek Kanunu ile ilgili bir içtihat VER(E)MEMİŞTİR ve YARGI BÜTÜNLÜĞÜNÜ yok etmiştir…
Çağdaş Bir Hukuk Devletine Uygun Olarak Bir An Evvel Çekte Adli Para Cezasının ve Dolayısıyla Hapis Cezasının Tamamen ve ACİLEN Ortadan Kaldırılmasını “KAST” unsurunun ANLAŞILIR BİR ŞEKİLDE YASAYA EKLENMESİNİ İSTİYORUZ…
Çek Mağdurları Platformu                                            Dünya Demokrasi Hareketi
http://www.cekmagdurlari.com                           
Alıntı: Çek Mağdurları

Reklamlar
  1. 26/01/2011, 16:16

    >arkadaşlar son 10-15gündür sitede yazmıyordum. özellikle son eylem planlanmaya başladığı anda sustum. ayrılık gayrılık çıkarmak istemedim. çünkü ben bu ve benzeri eylemlerin sorun çözmeye değil sadece bizi gündemde tutmaya yarayacağına inanıyorum. defalarca yazdım, bence tek yol Anayasa Mahkemesi ve hukuk. yine de eylemlerle sorunu güncel tutmak en az sonuç almak kadar önemli. yazdıklarımı kimse lütfen yanlış anlamasın. özellikle dünden beri karşlıklı yapılan atışmalara da gerek yok. çünkü aklı başında kimse ankaraya 100-200 kişi gidip de bu işin çözülmeyeceğini bilir. bırak 100-200 kişiyi 1000-2000 de gidilse bir şey değişmezdi. o nedenle kimse kimsenin kalbini şevkini kırmasın boş yere. özetlemek gerekirse arkadaşlar bu işin tek çıkış yolu hukuktur. bizim ciddi ciddi bu işi çözmeye inanan ve hem ilişkileriyle hem de bilgisiyle liderlik edebilecek bir hukukçuya ihtiyacımız var. bir de şu konu var adli para cezası sadece çeke verilen bir ceza değil. bu hassas bir konu. adli para cezaları affolsun vs. dediğiniz zaman başka suçlardan adli para cezası alanlar da konuya dahil oluyor. farkında olmadan kimlere af istediğimize de dikkat etmeliyiz.buradan hem kendi adıma, hem de benim gibi çözümün hukukta olduğuna inanan arkadaşlar adına Av.Sibel Hanım'a sormak istiyorum. Sibel hanım anayasa mahkemesine kararını bir an önce alması ya da aldıysa açıklaması için ne gibi maddi, manevi baskı yapabiliriz ??? Binlerce sayfalık delilli, iddaalı davalara bir kaç ayda karar veriyorlar istedikleri zaman. Bu konu ise aslında o kadar basit ki. Ne delil inceleyecekler, ne de raportörler binlerce sayfa ön rapor hazırlayacaklar. Olacak bitecek olan toplanacaklar, itiraz edilen maddeleri yorumlayacaklar. topu topu bütün iş bu. Saygılarımla. F.SERKAN.34

  2. 26/01/2011, 16:19

    >emek. dünkü eylemde emeği geçen herkese teşekür ederim.muhalefet eğer ciddi olsaydı dün oylamaya çoğunlukla katılır ve istediğimiz yasa geçerdi. dünkü davranışlarıyla sadece bize şirin görünmeye çelıştılar.asıl güç kendimizdedir ,bunu unutmayalım her gün daha çok büyüyoruz,asla eylemlerimizden vazgeçmemeliyiz

  3. 26/01/2011, 16:21

    >sayın ekm2510,arayalım aramasına sorun değilde bu havanda su dövmek hükümet dün yine iradesini açıkça ortaya koydu 5941 uygulama sonucu alınmadan hiçbirşey yapmayacaklar. Aslında pek çoğumuzun sorununu 5491 in doğru uygulanması çözecektir. İzzet Özgenç in Samanyolu Tv de belirttiği gibi KAST olmadan bu kanuna göre ceza verilmemeli bizim çabamız bunu mahkemelere anlatabilmek olmalıdır. İlla ki hükümet yetkilileri aranacaksa bile bunda amaç; yaptıkları yasayı kötüleyip bunu kaldırın değiştirin demek yerine yaptığınız kanun yanlış uygulanıyor demek en azından onların müdahale etmelerini sağlamak yargının kanunu yanlış yorumladığının farkına varmalarını sağlamak olmalıdır. Saygılarımla…

  4. 26/01/2011, 16:31

    >Sayın F.SERKAN,Anayasa Mahkemesi’nde kapağı açılmadan 6-7 yıldır bekleyen dosyalar var.“Yasada bu davaların hangi sürede gündeme alınacağı ile ilgili bir süre yer almamakta ise de geçen süre akla zarar niteliktedir. Hukukun Üstünlüğü İlkesine ve Adil Yargılanma Hakkına aykırı olan bu duruma da yüksek mahkemenin ve kamuoyunun dikkatini çekmek istiyoruz.” Diyor İstanbul Barosu buradan siz biçiniz Çek Kanunu ile ilgili kararın ne kadar zamanda verilebileceğini…

  5. 26/01/2011, 16:37

    >Sayın 104 içeriğine çok girmeden size katılıyorum..Artık yapılacaklar belli gibi.Aslında yapılanlar havanda su dövmek değildi bu güne kadar.Haksızlıkta etmeyelim.Bizim şu anda konuştuğumuz , bundan sonra yapılacaklardır…

  6. 26/01/2011, 16:40

    >Sayın 105HaklısınızSöylediğiniz nedenle kararlı bir duruş sergileyelim diyorum.Biz ilgilenmezsek,burada kendimizi yer bitirirsek anayasa mah çıkacak karar daha çok bekler..saygılarımla

  7. 26/01/2011, 16:42

    >Sayın ekm2510,Ben bundan önce yapılanlar gereksizdi demiyorum Herkes düne kadar elinden geleni yaptı aramalar taş kalpleri yumuşatmadı işte sonuç, Hükümet rengini dün açıkça belli etti. Ben bundan sonrası için konuşuyorum zaten lütfen yanlış anlaşılmasın bugune kadar emek veren herkesten Allah razı olsun.

  8. 26/01/2011, 16:42

    >yasar kardeşim doğru söylüyor gerçekten çok uzun süre bekleyen dosyalar var işin kötüsü anayasa mahkemesine hadi diyecek bir kurumda yok:(adanalı3434

  9. 26/01/2011, 16:48

    >Sayın adanalı3434,Aslında herşeyi birgünde bir çift sözle değiştirebilecek tek bir adres var; Sn. Başbakan ama kendisine ulaşmak tabi ki vekillere ulaşmak kadar kolay değil ayrıca birazda riskli Sn Başbakan böyle konularda enteresan çıkışlar yapabiliyor olumsuz bir laf ederse AKP hükümet olduğu sürece ömrübillah sonuç alınamayadabilir.

  10. 26/01/2011, 16:59

    >arkadaşlar su ana kadar yapılan tum eylemler basarılıdır… ÇEK MAĞDURLARI GÜNDEME GİRMİŞTİR.. evet şimdi bundan sonra neler yapılmalıdır.. 1. torba yasaya bır sekılde gırmeye calısmak 2. yuksek yargıya yuklenmek 3. seçimden sonra veya 2 yılsonra ıptal edılecek hapıs cezasının şimdiki bızlere faydası olmadıgı.. 2yılsure için içeri gırmirmeden bır uyum saglanması dır ……… sanıyorum.. izmirli ziraatcı

  11. 26/01/2011, 17:01

    >http://sadehaberler.com/baskentte_eylemler_haberi_292352.aspxÇEK MAĞDURLARINDAN EYLEM- Öte yandan kendilerini, 'Çek Mağdurları' olarak adlandıran bir grup, Çek Kanunu'nda düzenleme yapılması istemiyle eylem yaptı. Abdi İpekçi Parkı'nda toplanan grup, 'Suçlu değil borçluyuz', 'Borcumuzu özgürlüğümüzle değil çalışarak ödemek istiyoruz' ve 'Yargıtay sesimizi duy' yazılı pankartlar taşıdı. Kişiye ya da bir kuruma olan borçları nedeniyle değil, devletin kendilerine kestiği adli para cezasını ödeyemedikleri için hapse gireceklerini ifade eden eylemciler, Çek Kanunu'nda düzenleme yapılmasını ve adli para cezasının kaldırılmasını istedi.

  12. 26/01/2011, 17:05

    >cevap verip kendi kendime polimik yaratmayım dediğim halde 95 nolu yorumu yapan kişi madem bu kadar rumuzlar konusunda gelenler ve gelmiyenler adına eminsin gitmeyenlerin ve gaza getiren rumuzlarıda açık açık yaz yazki şüpe kalmasın artı bu istediğimiz yasa hak orkadaki arkadaşlar eylem esnasındayken kabul görseydi buraya ne yazardın merak ediyorum.akcan

  13. 26/01/2011, 17:12

    >sn.ekim 2510

  14. 26/01/2011, 17:14

    >eyelem katılan bütün davadaşları kutluyorum.istanbul dayımMURAT AKIN

  15. 26/01/2011, 17:22

    >http://www.turkhukuksitesi.com/showthread.php?t=57333Bu site sayın hukukçularımızın sitesidir.Fırsat buldukça okuyun ve değerli hukukçularımızın yorumlarına ve adli para cezalarına bakış açılarını görün…Sayın hukukçularımızın büyük kısmı gerçekleri yazmış…Bu gerçekler bana-sana-ona – yada bir başkasına göre gerçekler değil.Yasaların doğru yorumlanmaları ile ilgili.———————————————bir iki örnek size………Alacaklıyı tabi ki düşünmek lazım da; mevcut uygulama alacaklı lehine mi acaba. Şikayeti yapan alacaklı( vekilleri olarak bizler), davayı takip eden bizler, neticede verilen adli para cezasını devlet tahsil ediyor. Bazı borçlular inatla borcunu alacaklıya ödemek istemiyor, icra takibi netice vermiyor, inat eden borçlu para cezasını idareye ödeyince zaten hapis cezasından kurtuluyor. Sonuçta mevcut yasa kimsenin amacına uygun değil diye düşünüyorum.——————————————-buradaki mağdurların yazılarını alıp oraya copy etmek ve içinde bulunduğu anlamadan yazmak sanırım hoş değil.Çünkü alacaklıları temsil ettiğiniz kadarıyla , borçulularıda temsil ediyorsunuz…tazıya tut………..tavşana kaç

  16. 26/01/2011, 17:25

    >http://www.turkhukuksitesi.com/showthread.php?t=57333Bu site sayın hukukçularımızın sitesidir.Fırsat buldukça okuyun ve değerli hukukçularımızın yorumlarına ve adli para cezalarına bakış açılarını görün…Sayın hukukçularımızın büyük kısmı gerçekleri yazmış…Bu gerçekler bana-sana-ona – yada bir başkasına göre gerçekler değil.Yasaların doğru yorumlanmaları ile ilgili.———————————————örnekSUÇU İŞLEMEZ HALE GETİRMEK"Yargıtay 10.Ceza Dairesi Başkanı da benzer bir açıklama yapmıştı.Kastın aranması durumunda davaların sonuçlandırılmasının zor olacağıyla alakalı.Ancak; bu eylemin suç olmasını sonuçlayan nedir sorusunu ben sormak zorundayım. Kişinin kastetmediği bir neticeden sorumlu tutulması ne kadar trajiktir.Adam 100 tane çek kesmiş, iflas etmiş geriye 5 çeki kalmış ödeyememiş. Dikkat buyurulsun ödeyememiş. Elinde avucunda ne varsa satmış ödemiş ancak başka birşeyi kalmamış. Şu anki uygulamaya göre bu kişi 5 çekten önce adli para cezasına ardından hapse. Bu kişinin kastının ne olduğu belirlenemez mi?Asıl mesele şu.Kişinin kastının ne olduğunun önemi yok. Yargıtay;ben kastı ararsam davanın sonuçlanması uzun süreceği gibi, bir sürü de iş yükü artacak, daha da fenası alacaklı hapis korkusuyla borcunu ödemek zorunda kalan borçludan parasını alamayacak.Yargıtay'ın bir üyesi "ekonominin hizmetinde olduğunu" belirtmişti ya.Bizim açımızdan olay hiç "ADALET" terazisinden ele alınmıyor.Hukuk fakültesinde okurken her konuyu bu adil mi, bu hakkaniye uygun mu diye araştırırken mesleğe girdiğimizde; böyle olursa biz tahsilat yapamayız diyoruz. Böyle olursa iş uzar diyoruz. Adaleti savunmak yerde tahsilatçılık yapmanın yolunu seçiyoruz. Biraz ağır olacak kusura bakmayın ama benzeri bir anlayışı çek-senet mafyası zaten yapıyor. Onlar hapis yatırmıyor silah kullanıyorlar. Devlette silah kullanıyor. Ne kadar benzeşiyorlar…Roma Hukukunu hepimiz okuduk. Sanırım şimdilerde seçimlik ders olmuş.Roma Hukukunda vardı.Borçlu borcunu ödeyemediğinde alacaklının esiri olurdu. Şimdi sormak durumundayım: borcunu ödeyemeyen borçlu alacaklının esiri değil midir?Kanunları tek tek ortaya koyabilirim çek kanunundaki saçmalıkları tek tek sayabilirim, İnsan Hakları Sözleşmesine, Anayasaya, Türk Ceza Kanununa (böylebir aykırılık olur mu yahu kanunun kanuna aykırılığı gibi) aykırılıklarını söyleyebilirim de; sizler vicdanınıza sorun adalet bunun neresinde. Herşeyini verdiği halde borçlarının gerisini ödeyemeyen bir adamın hapse atılmasının neresinde "ADALET".Vicdanımızı yoklamazsak konuşmamamız gereken bir konudan bahsediyorum.vesselam…

  17. 26/01/2011, 17:28

    >http://www.turkhukuksitesi.com/showthread.php?t=57333Bu site sayın hukukçularımızın sitesidir.Fırsat buldukça okuyun ve değerli hukukçularımızın yorumlarına ve adli para cezalarına bakış açılarını görün…Sayın hukukçularımızın büyük kısmı gerçekleri yazmış…Bu gerçekler bana-sana-ona – yada bir başkasına göre gerçekler değil.Yasaların doğru yorumlanmaları ile ilgili.———————————————örnekkonu reklam konusu değildir ..konu hukuka aykırılık konusudur. tum bakanlar ve milletvekillerimiz bu konuda başta anayasa komisyonu başkanı SN HOCAM BURHAN KUZU ,AYNI SEKİLDE AHMET İYİMAYA AYNI ŞEKİLDE BEYAN VERMİŞTİR ..BU KONUDA SANIRIM ALACAKLI İCRA TAKİPLERİYLE DEVAM ETSİN ..KALDI Kİ CEK BORCLULARININ COGU DA AYNI ZAMANDA ALACAKLIDIR. BU KISIR DÖNGÜ ANCAK YA KAST UNSURU EKLENİRSE YADA CEZA KALKARSA SON BULACAKTIR.UNUTMAYINIZ HER ÇEK KULLANICISI BU CEZAYLA KARŞILAŞMAK DURUMUNDA KALABİLİR

  18. 26/01/2011, 17:49

    >İşte benim dediğim bu , kimseden medet ummayın,ummayalım.Anayasal ve hukusal haklarımızı isteyelim……Anayasamızında dediği gibi her vatandaş kanunlar önünde eşittir.Değerli hukukçularımız , SUÇ AYNI AMA SON 5 SENEDİR APC CEZALAR FARKLI(250-100-20) !!!!!!!! DOĞRUMUDUR…????5941 -3167 yi bir çok maddede yok saymıştır..!!!!! DOĞRUMUDUR..????ERKEN İBRAZ-KISMİ ÖDEME-TEBLİGAT-ŞİRKET VEKİLİ GİBİ KONULARDA !!!!!!! DOĞRUMUDUR..????ULUSLARARASI SÖZLEŞMELERDE İMZA ATTIĞIMIZ VE ANAYASAMIZDA OLAN 38 MADDE!!!!! SİZCE NE ANLAM TAŞIR.??????????TCK 21 SİZCE NE ANLAM TAŞIR ????????????TCK 5 SİZCE NE ANLAM TAŞIR!!!!!!!UYGULANSAYDI 31.12.2008 GECESİ KARŞILIKSIZ ÇEKLERDEN APC VE CEZAEVLERİNE GİRİŞ DURDURULMALIMIYDI..İÇERDEKİLER ÇIKMALIMIYDI????31.12.2008 GECESİ TCK 5 BELİRTİLEREK YARGITAY 7. CEZA TARAFINDAN MARKALAR KANUNUNDAN 1 AY SONRA BERAAT OLDUMU…MALLAR GERİ VERİLDİMİ???????????????ALDIĞI ÇEKİN KARŞILIKSIZ OLDUĞUNU VE TAHSİLİ İÇİN SİZE BAŞVURAN MÜVEKKİLERİNİZE , BORÇLUNUN DEVLETE ÖDEME YAĞTIĞI ZAMAN KENDİSİNİN BİŞEY ALAMAYACAĞINI SÖYLÜYORMUSUNUZ???????———————————HER ZAMAN ŞUNU DEDİK,HER ZAMAN ŞUNU SAVUNDUKYÜCE ADALETİMİZE VE ONUN DEĞERLİ TEMSİLCİLERİNE VE HUKUĞUN ÜSTÜNLÜĞÜNE SONUNA KADAR İNANIYORUZ.ADALET TEMSİLCİLERİNİN BÜYÜK KISMI BORÇLU VE ALACAKLIYI BU KONUDA ANLAŞMAYA DAVET ETMEKTEDİR.AKSİ BİRİNİ CEZAEVİNE GÖNDERİRKEN ,GERÇEK ALACAKLIDA AYRICA YAPTIĞI MASRAFLARLA BAŞ BAŞA KALMAKTADIR.GELECEĞİN ÇEK MAĞDURU OLMAYA ADAY OLMAKTADIR….

  19. 26/01/2011, 18:17

    >TCK 5TCK 5. Madde Geçici Madde 1 – (Ek: 11/5/2005 – 5349/6 md.) (1) Diğer kanunların, 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun Birinci Kitabında yer alan düzenlemelere aykırı hükümleri, ilgili kanunlarda gerekli değişiklikler yapılıncaya ve en geç 31 Aralık 2008 tarihine kadar uygulanır. —————————————BU NE DEMEKTİR ????????????BAKIN İÜ HUKUK FAKÜLTESİ DEKANI SN PROF. DR ADEM SÖZÜER NE DİYOR…………………Adem Sözüer, “Şu andaki 60 bin 70 bin dava hakkında bu cezalar uygulandığı için bu cezalar kaldırılacak. Ayrıca hapiste olanların da çıkması gerekecek”Sözüer, Çek Yasası’nın 2004 yılında yürürlüğe giren TCIC’ya uyumlu hale getirilmediği için halen görülmekte olan 70 bin civarında çek davasının düşeceğini söyledi. Sözüer, çek suçundan dolayı cezaevinde yatanlarında çıkması gerektiğini savundu. Hukukçu Prof. Dr. Adem Sözüer, Dünya gazetesine yaptığı açıklamada yürürlükte olan TCK’nın cezaların niteliği ve ceza sorumluluğuna ilişkin kurallarla, 3167 sayılı Çek Kanunu’nda yer alan kuralların birbirine uymadığını söyledi. TCK’ya atıfta bulunarak ceza verilmesini düzenleyen kanunların, TCK’nın ilgili maddelerine uyumlu hale getirilmesi için 31 Aralık 2008 tarihine kadar süre bulunduğunu söyleyen Sözüer, “Çek Kanunu’nda ilgili değişiklik yapılmadı. 31 Aralık 2008’den itibarenTCK’mn genel kuralları Çek Kanunu’nun cezalarına ilişkin kuralları ortadan kaldırmış oluyor” dedi.21 0cak 2009………ilgililere duyurulur…………—————————————-

  20. 26/01/2011, 18:22

    >PEKİ TCK 5 İÇİN SAYIN İYİMAYANIN YORUMU NE OLMUŞTUR……….Geçmiş olsun…"Konuyu Adalet Komisyonu Başkan ve Başkanvekili'ne de sorduk…Komisyon Başkanı Ahmet İyimaya, önce TCK'yı okudu, sonra Çek Kanunu'nu inceleyip devam etti:"Yapacak bir şey yok; geçmiş olsun. Geçmişte bu suçu işleyenler yılbaşından itibaren ceza almaktan kurtuldu…"İyimaya "Teşekkül etmiş suçlar açısından yapacak bir şeyin olmadığını, onların cezalarının ortadan kalktığını" da vurguladı.Başkanvekili Hakkı Köylü ise daha önce TCK ile ilgili bazı düzenlemeler yaptıklarını belirterek, "170 kadar yasa maddesinde düzenleme yapılmıştı" anımsatmasında bulundu.Çek Kanunu ile ilgili olarak da hükümete geçmişte uyarıda bulunduklarını söyleyen Köylü, "Çekte kusurlu suçlar açısından sorun çıkmış olabilir" dedi.Meclis, TCK gibi dev boyutlu Borçlar ve Türk Ticaret kanunlarını bir an önce çıkarabilmek için çaba gösterirken, geçmişte çıkardığı kanunun yarattığı af depremiyle yüz yüze kalıyordu.İyimaya'nın da dediği gibi; geçmiş olsun…ocak 2009Sabah Gazetesi yazarı Muharrem SARIKAYAİŞTE BUNLAR ARKADAŞLAR………..YORUMLAMALAR SİZDEN..

  21. 26/01/2011, 18:23

    >Cumhurbaşkanlığı Makam: 0(312) 4701520Başbakanlık Makam : 0(312) 4137360Sadullah ERGİN Makam : 0(312)4194670 – (312)4194669Ali Babacan Makam: 0(312)2047155Zafer Çağlayan Makam: 0(312)2047400 Anayasa Mahkemesi Makam: 0(312) 4637313

  22. 26/01/2011, 18:26

    >Sayın ekm2510Yazdıklarını dikkatle okudum genel olarak sorunlara ve çözüm yollarını değinmişsin. Fikrim 10 günlük plan çıkaralım ve plan üzerinden gidelim ödev yapar gibi burdan takip edelim. Ankaraya gidenler için çözüm yolları üstü kapalı da olsa anlatılmıştır. Ama bunu bir plan çevçevesinde hareketle değerlendirip öyle bitirelim. Ben ilk kez eyleme gittim ama şunu gördüm ankara eylemine katılan arkadaşlar kadar bir o kadar daha kişi olsa herşey daha kolay olacak. çünkü gelen arkadaşlar çok yürekli hedefe yönelmiş tuttuğunu koparacak kişilerden oluşuyordu. ekm2510 arkadaşım sana büyük görevler düşüyor sen burdan iste biz yerine getirelim. unutmayın mağdur arkadaşlar ankara bizi çok iyi tanıdı ve bir sonraki hamleden korkmaya başladılar ben bunu gördüm. aydın – çengelköyden

  23. 26/01/2011, 18:28

    >yani ne yapacağız arkadaşlar ,Bu kadar konunun uzmanı kişiler var.Değerli görüşler var.Elbette olumsuz diye diğer görüşleride dinleyecek karşı çıkmayacağız.Fayda sağlayacağız.Yanılan yada yanlış yazanlara derdimizi anlatacağız ama ah vah ederek değil,hukuksal anlamda vereceğiz mücadeleyi….Birbirimizi üzerek – ezerek – boş şeylerle değil,hukukun üstünlüğünü kabul ederek vereceğiz mücadeleyi…ve kazanacağız..çünkü biz haklıyız…………BUGÜN FAZLA MESAİ YAPTIM , HAKKINIZI ÇİĞNEDİM BELKİ.ÖZÜR DİLERİM….Saygılarımla

  24. 26/01/2011, 18:51

    >ARKADAŞLAR HERKESESELAMLAR ANKARA EYLEMİ İLE İLGİLİ KÜÇÜK BİREYSEL GÖRÜŞLERİMİ YAZICAĞIM. ÖNCELİKLE EYLEME ANKARAYA GİDİPTE KATILAN VE ORADA GELEMEYİP GÖNÜLLERİNİ GÖNDEREN ARKADAŞLARA TEŞEKÜR EDERİM EYLEM HAKKINDA BAŞTA SAYIN AVUKATIMIZ SİBEL HANIM HUKUKSAL BOYUTTA CANLA BAŞLA MÜCADELE ETMİŞTİR. ÇOKSAĞOLSUN. EYLEM ORGANİZASYONSUZDA OLSA OLUMLU GEÇMİŞTİR ANCAK BUKADAR OLABİLİRDİ. ORADA TANIŞTIĞIM TÜM YOLDAŞLARIM CANLA BAŞLA MÜCADELE ETTİ. FAKAT ARTIK DÜN OLDU ARTIK BUNDAN SONRA NELER YAPABİLİRİZ ONU KONUŞALM.ÖNCELİKLE HER KATILIMCI KENDİ BÖLGESİ İÇERİSİNDE BİR YAPILANMAYA BİR AN ÖNCE GİRİP İL TEMSİLCİLİKLERİ KURUP DAHA ORGANİZE BİR BİÇİMDE TÜM İLLERİN DİĞER İLLERLE BAĞLANTI KURUP BİLGİ ALIŞVERİŞİNE GEÇMELİDİR. ZAMANIMIZ DARALIYOR. BENİM DÜŞÜNCEM ÖNCELİKLE BİR EYLEM YAPILACAKSA BU EYLEMİN ARTIK İSTANBULDA OLMASIDIR. BU KONUDA DÜŞÜNCELERİNİZİ OLUMLU YADA OLUMSUZ DİLLENDİREBİLİRSEK SEVİNİRİM. BEYAZ BODRUM

  25. 26/01/2011, 20:54

    >ARKADAŞLAR,HEPİNİZİ SEVGİYLE KUCAKLIYORUM.HERKES BU EYLEM SONRASI NE YAPILABİLİR , NASIL YAPILR,BUNU TARTIŞIYOR,BUDA ÇOK OLUMLU BİRŞEY BİZİM İÇİN.EVET BUNDAN SONRA YAPILACAKLAR ÜÇ AŞAĞI BEŞ YUKARI BELLİ.HEDEF BELLİ.BENİM SİZLERDEN RİCAM ÖZELLİKLE BUGÜN MÜMKÜNSE EKİM2510 ARKADAŞIMIZIN YORUM VE CEVAPLARINI İZLEMENİZ.AYRICA F.SERKAN34 BEY'İN,İHTİYAR BEY'İN YORUMLARINI DA OKUMANIZI RİCA EDERİM.ÖZELLİKLE OLUIMSUZ,SİTEYİ GEREN YORUM VE SATAŞMALARDAN UZAK DURALIM.PROVAKATÖRLERE CEVAP VEREREK ONLARI YÜREKLENDİRMEYELİM.RUMUZSUZ YAZMAYALIM ,RUMUZSUZ YORUMLARI CİDDİYE ALMIYALIM.SİZLERDEN SON RİCAM,LÜTFEN ARTIK O GELDİ ,BU GELMEDİ,GELECEM DEDİ GELMEDİ TARIŞMALARINI BIRAKALIM.BİZLER SİZLERİ TEMSİLEN ORYDAYDIK.GÖNÜL İSTERKİ ÇOĞUNLUĞUMUZ ORDA OLSAYDI,AMA OLMADI.BUNUN TARTIŞMASI BİTSİN.DÜN,DÜNDE KALDI.ÖNÜMÜZE BAKALIM.KARARLILIĞIMIZI,BİRLİK VE BERABERLİĞİMİZİ BOZMADAN EYLEMİMİZE DEVAM.SAYGILARIMLABASKETÇİ

  26. 26/01/2011, 21:04

    >Merhaba arkadaşlarTahüt verdigim 2004 tarihli dosyamda tahütün 1 yıllık günü doldugundan itibaren infaza verilmiştir 7gün itiraz etme hakkım vardır nasıl bir yol izlemeliyim???osman21

  27. 26/01/2011, 22:01

    >arkadaşlar anayasa mahkemesi yada yargıtay boş boşyorum yazıp durmayın

  28. 27/01/2011, 14:38

    >Kardeşimiz ELÇİMBabasının çok gergin, üzüntülü günlerini anlamaya çalışırken, babasını tutuklayıp cezaevine atmışlardı,Annesi ve Kardeşiyle sarılmaya çalışırken, hayataSitemizle tanıştı, mücadele verdi, sesini duyurmaya çalıştı, bizlerle haykırdı haksızlığa, hukuksuzluğa isyan etti.Fakat, çok büyük bir acı daha yaşadı.O şimdi, sahip çıkıyor kardeşine. ELÇİM bizlerin, hepimizin kızı, ELÇİM bizlerin, hepimizin kardeşi,Nice ELÇİM’lerimiz var böyle,ELÇİM, ANNESİNE BİR DAHA SARILAMAYACAK AMA,ELÇİM BABASINA KAVUŞACAK…AİLELERİMİZ BİR DAHA PARÇALANMAYACAK.ELÇİM! ELÇİM! ELÇİM!ADINA MAKALELER YAZILIYOR, ADINA EYLEMLER YAPILIYOR,ADINA PANKARTLAR YAPILIYOR…ELÇİM EYLEME 3GÜN KALA YAZIYOR: ELÇİM DER Kİ; BEN BU HALİMDE EYLEME 5KİŞİYLE GELİYOSAM HERKESİN KATILIMLARINI BEKLİYORUZ…EYLEME SON 1GÜN KALA ELÇİM YOK,TELEFONU KAPALI FALAN HERKES BİR PANİK!!SONRA NEYSE ULAŞILIYOR ELÇİME! BEN TEK BAŞIMA GELİYORUM DİYOOO..VEEEEEEEEEEYLEM GÜNÜ YANİ EYLEM SABAHI YANİ 25 OCAK 2011 APDİ İPEKÇİ PARKI SAAT 10.00 SAĞA BAKILIYOR ELÇİM YOK SOLA BAKILIYOR ELÇİM YOOK…………BÖYLE BİR KARAKTER YARATILIYOR AMA KENDİSİ YOK!TABİ BÖYLE BİRİ VARSA YA DA VAR MI DIR?EYYYRUHHHHGELDİYSEN 3KEZ TIKLAATTTT………………………………..UMARIM YAYINLARSINIZ,ÇÜNKÜ KÜFÜR YOK,HAKARET YOK,TERBİYESİZLİK YOK, EN DOĞAL HAKKIM SORMAK EYLEME KATILIM SAĞLAMIŞ BİRİ OLARAK!!!KIZ EVİNİN HABERİ YOK OĞLAN EVİ DÜĞÜN YAPIYOR………………!MAVİ27

  29. 07/02/2011, 13:21

    >AÇLIK GREVİNE ÇAĞRIARTIK YETER BU YAPILANLARDA HÜKÜMETİ ÇÖZÜM İÇİN HAREKETE GEÇİRMEYE BİLİR. BİZLER BU HAKLI DAVAMIZDA BU GİDİŞE BİR SON VERMEK VE BİRAN ÖNCE ÇÖZÜM BULUNMASI ADINA CEZA EVLERİ İLE BİRLİKTE AÇLIK GREVİNİN BAŞLAMASI ŞARTTIR.LÜTFEN GEREKLİ ORGANİZASYONU SAĞLAYALIM.ELÇİMDE BABASINA KAVUŞSUN.

  30. 07/02/2011, 13:28

    >sayın başbakan mısır cumhurbaşkanı mübareke sokakdaki halkın sesine kulak ver derken kendisi bizim sesimizi duymuyor duymamazlıktan geliyor. açlık grevi ile daha iyi duymasını ve aynı zamandada görmesi sağlana bilir mısırda bir işportacı kendini yaktı ülkeler karıştı bu haklı davamızda bizde haksızlıklarla mücadelenin öncüsü olmaya hazırız.

Comment pages
1 57 58 59
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: